استاندار همدان: برنامه دولت سیزدهم فراهم کردن فضای رشدِ زیرمجموعه‌های دانش‌بنیان در سطح استان است

0e9d485a-d612-495c-9dbe-056339fced72.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ضمن حضور در آیین سکوی پرتاب الوند که با هدف شناسایی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌های همدان برگزار شد، گفت: این جلسات و برنامه‌ها از این دست اقداماتی است که دشمن را به هراس می‌اندازد؛ زیرا آن‌ها نمی‌خواهند که ما در مسیر رشد و توسعه باشیم.

وی اضافه کرد: کشور، طی سال‌های اخیر به ویژه امسال که با تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبحث تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، در مدار رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت که وابسته به این ستاد است در عرصه‌های مختلف تولید و اقتصاد پیشگام شده است.

وی افزود: توجه به مباحث دانش‌بنیان و پیشبرد تولید بر مدار دانش، از برنامه‌ها و اقدامات جدی مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه نباید از مسیر پیشرفت اقتصادی در نظر گرفته شده عقب بمانیم، گفت: وجود نیروهای خلاق، تحصیل‌کرده و استعدادهای درخشان، فضایی فراهم کرده تا کشور و به دنبال آن استان، در مدار رشد و پیشرفت قرار گیرد.

وی ادامه داد: در استان، ستاد اقتصاد دانش‌بنیان راه‌اندازی کرده‌ایم که دارای ۷ کمیته تخصصی است و همه دانشگاه‌ها نیز ذیل این ستاد فعالیت دارند.

استاندار همدان با اشاره به برنامه دولت سیزدهم، مبنی بر فراهم کردن فضای رشدِ زیرمجموعه‌های دانش‌بنیان در سطح استان، گفت: در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به استان، اعتباری بالغ بر ۱۸۵میلیارد تومان برای حوزه دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: با توجه به اقدامات و حمایت‌هایی که دولت سیزدهم در زمینه تولید انجام داده است، بی‌شک افق و آینده مجموعه‌های دانش‌بنیان استان روشن است.

وی افزود: پارک علم و فناوری استان، همه توان خود را برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان به کار‌گرفته است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، صندوق حمایت و توسعه‌ی مجموعه‌های دانش‌بنیان را در سطح کشور فعال کرده است، افزود: زمینه‌های تولید در حوزه‌های مختلف اقتصاد یعنی کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری با شیوه‌های نوین تقویت و توسعه خواهد یافت.

استاندار همدان گفت: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان همدان در حوزه‌های دانش بنیان وجود دارد که حمایت و پشتیبانی از آن‌ها توسط دولت بسیار ضروری است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی