استاندار همدان: بصیرت ملت ایران نقشه شوم دشمن را خنثی کرد

170027314_2.jpg

استاندار همدان گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران و بسیجیان همواره نقشه های استکبار را نقش بر آب و خنثی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش پیشگامان رهایی گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان همدان اظهار داشت: در طی چند ماه اخیر دشمنان ترفندها و دسیسه هایی را ایجاد کردند تا با روش‌های مختلف کشور را دچار دوقطبی و تفرقه کنند که با بصیرت ملت نقشه های آنها خنثی شد.

به گفته وی بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل با خون هزاران شهید والا مقام آبیاری شده و مستضعفان و محرومان سرتاسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان را حمایت می کند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: بسیج نقطه قوتی است که استکبار جهانی را به وحشت انداخته و با منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین وجه مقابله و مخالفت می کند.

وی اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی مورد هجمه و حمله های ناجوانمردانه استکبار و ایادی او قرار گرفته به خاطر تفکر ناب و ارزشمند بسیجی است.

استاندار همدان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و آنچه که مایه افتخار و مباهات در کشور است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

قاسمی فرزاد، تفکر بسیجی را مایه قوت قلب ملت ایران و بسیج را پاره تن ملت ایران دانست و افزود: دشمن با دانایی و خردورزی حاکم در کشور مخالف است و نمی خواهد ما مسیر رشد و تعالی را طی کنیم.

170027315_2.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی