استاندار همدان: بیان واقعیت ها با شفافیت و بدون جانبداری ویژگی یک رسانه فاخر است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، "علیرضا قاسمی فرزاد" در دیدار با مدیران رسانه ها و نشریات محلی استان همدان، افزود: مردم بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی هستند و رسانه‌ها نیز نقش رابط میان مسئولین و مردم را برعهده دارند که این رابطه به صورت دو طرفه برای رشد و توسعه همه جانبه استان باید حفظ شود.

‍ وی با اشاره به نقش تاثیرگذار و قابل توجه رسانه ها در توسعه استان، اظهار داشت: رسانه زبان گویای بیان مسایل و مشکلات برای اطلاع حاکمیت و مسوولان است که برهمین اساس و برای خدمت به مردم، از اطلاع رسانی و نقد منصفانه رسانه ها به صورت منطقی و با رویکرد "اقدام و عمل" استقبال می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: کارکرد رسانه ها در صورت مبتنی بودن بر اطلاعات درست، منطقی و غیرجانبدارانه با همراهی و همگامی مدیران نقش ارزشمند و بی بدیلی در راستای رشد، پیشرفت و آبادانی استان خواهد داشت.

بیان واقعیت ها با شفافیت و بدون جانبداری ویژگی یک رسانه فاخر است

وی با تاکید بر اینکه از نقد منصفانه رسانه ها برای رفع مشکلات موجود استقبال و استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: رسانه‌ها با تطبیق ظرفیت‌ها و داشته های استان با مسائل و مشکلات موجود، راهکار منطقی و اجرایی برای خدمت رسانی بهینه به مردم و عمران و آبادانی منطقه ارائه کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به لزوم برگزاری جلسات کارشناسی و نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه، گفت: به صراحت در بیان واقعیت ها و شفافیت در مسیر خدمت به مردم اعتقاد جدی دارم و برهمین اساس از تمامی دیدگاههای کارشناسی، منطقی و منصفانه برای پیشبرد امور و رشد و توسعه استان در راستای سیاست های دولت و منویات رهبری معظم انقلاب استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: هدف همه ما باید ایجاد انگیزه و امید برای از بین بردن رخوت، سستی و ناامیدی در جامعه باشد که البته مدیران دستگاههای اجرایی و رسانه ها نیز باید با بیان واقعیت ها برای ایجاد اعتماد، انگیزه و امید در میان مردم تلاش کنند.

در این جلسه مدیران رسانه ها و مطبوعات محلی استان همدان نیز گزارشی از فعالیت ها، انتظارات، مسایل و مشکلات موجود در عرصه کار مطبوعات و حوزه اطلاع رسانی استان ارائه کردند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی