استاندار همدان: در سال آینده باید بیش از 23هزار شغل در استان ایجاد شود

photo_2022-03-02_11-11-00.jpg

شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در این جلسه به وضعیت واحدهای فعال یا نیمه فعال استان همدان از جمله شرکت های سپند برش طلایی پارس، آلیاژ فرآوران رهاورد زاگرس، خوش نوش و کارخانجات صنعتی ملایر پرداخته شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم فعال بودن واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت گفت: هیچ واحدی نباید تعطیل یا راکد باشد.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در استان 151 واحد غیر فعال وجود دارد گفت: با بررسی های به عمل آمده بخش قابل توجهی از این واحدهای صنعتی به دلیل عدم وجود اراده تولید از مدار تولید خارج شده است.

استاندار همدان گفت: باید با دقت بررسی و آسیب شناسی کرد که چرا تولید کننده پس از سرمایه گذاری از مدار تولید خارج شده است

وی افزود: اگر موانعی موجود بوده که قابلیت رفع کردن آنها وجود دارد باید این موانع، با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به قید فوریت برطرف شود.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: واحدهایی که به دلیل تملک بانک ها از مدار تولید خارج شده اند باید هرچه سریع تر به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به لزوم فعالیت مستمر واحدهای تولیدی در طول سال گفت: برخی از واحدها به صورت فصلی فعالیت دارند که میتوان با برنامه ریزی لازم برای ایام تعطیل نیز فعالیت جدید تعریف کرد.

وی تصریح کرد: در سال آینده تعهد ایجاد 23هزار شعل را داریم که با توجه به برنامه ریزی های منسجم صورت گرفته در بخش های صنعت، کشاورزی،، گردشگری، خدمات و معدن این حداقل میزان اشتغال ایجادی برای سال آینده در استان خواهد بود.

وی افزود: برای تحقق این مهم بایستی ضمن حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، از سرمایه گذاری ها استفاده بهینه صورت گیرد.

photo_2022-03-02_11-11-29.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی