استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهار: بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در دستور کار دولت است

WhatsApp_Image_2022-01-15_at_17.16.12_1.jpeg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، طی جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان بهار انجام شد، از احسان قنبری تکریم و روح الله نباتی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهار معرفی کرد. این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه این شهرستان، دکتر توسلی نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، احسان قنبری فرماندار سابق و روح‌الله نباتی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.‌ استاندار همدان در این جلسه‌ گفت: دولت سیزدهم در شرایطی دولت را تحویل گرفت که مردم فشارهای زیادی متحمل شدند ازجمله شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

قاسمی‌فرزاد گفت: در روزهای آغازین شروع دولت، میزان مرگ و میر به علت ابتلا به کرونا بیش از ۷۰۰نفر بود، اما اکنون این آمار با همت و تلاش کادر بهداشت و درمان و راهبری رئیس جمهور دولت سیزدهم به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

وی در ادامه با اشاره دولت سیزدهم، گفت: با تدابیر دکتر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور؛ با واردات واکسن و افزایش ظرفیت تولیدات داخلی، واکسیناسیون سراسری انجام گرفت که باعث ایمن‌سازی جامعه در سطح گسترده‌ای شد.

وی افزود: در استان همدان نیاز با تاسی از سیاست های دولت، اکنون بیش از ۹۳ درصد جامعه هدف دز اول و ۷۸ درصد دز دوم و ۱۶ درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. در شرایط کنونی رنگ‌بندی کرونایی استان در وضعیت آبی قرار دارد.

استاندار همدان با اشاره به ضرورت گسترش واکسیناسیون در استان، گفت: تلاش می‌شود تا با همکاری دهیاران، ائمه جماعات و کادر بهداشت و درمان واکسیناسیون در سطح روستاها نیز به صورت کامل انجام شود.

وی افزود: امنیت غذایی تنظیم بازار و تعادل بخشی در سطح بازار از اولویت‌های دیگر دولت بوده که در استان نیز پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از برنامه‌هایی است که دولت سیزدهم در ادامه منویات مقام معظم رهبری، به آن توجه داشته و در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: حضور رئیس جمهور و وزرا در بین مردم، نشان از مردمی بودن و تلاش در‌ جهت بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است.

وی برنامه تامین مسکن از سوی دولت را با اهمیت شمرد و گفت: موضوع مسکن نیز از جمله برنامه‌هایی است که به طور ویژه دنبال می‌شود و تامین و ساخت ۴ میلیون مسکن هدف‌گذاری شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: سهم استان در نهضت ملی مسکن، ۱۰۰هزار واحد است که فراهم کردن مقدمات انجام آن در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود، از تلاش‌ها و زحمات حاج احسان قنبری فرماندار سابق شهرستان بهار تقدیر‌ و تشکر کرد و گفت: بی‌شک تغییر جز لاینفک دولت‌ها است و هر دولتی بنا بر طرح‌ها و برنامه‌های خود، دست به تغییر مدیران می‌زند.

وی افزود: روح‌الله نباتی که به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهار معرفی می‌شود، یک جوان انقلابی و از فعالان عرصه جهاد و شهادت هستند.

استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان‌ بهار، گفت: شهرستان بهار ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی دارد که نیازمند یک برنامه‌ریزی و آموزش مناسب برای ارتقا بهره‌وری است. بیش از یک‌پنجم از تولید سیب‌زمینی کشور در شهرستان بهار تولید می‌شود.

وی گفت: مسئولان شهرستان بهار در راستای ارتقا و توسعه این شهرستان تلاش کنند.

WhatsApp_Image_2022-01-15_at_17.16.12.jpeg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی