استاندار همدان: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی فصل جدیدی را در کشاورزی همدان رقم می‌زند

image_2022_6_16-7_39_41_220_mRj.jpg

استاندار همدان گفت: ایجاد دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی فصل جدیدی را در کشاورزی نوین این استان رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در آیین تجلیل از کشاورزان برتر استان همدان با اشاره به شعار امسال رهبر معظم انقلاب « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تاکید کرد: حضور شرکت های دانش بنیان موجب نجات آب و بخش کشاورزی خواهد شد.

وی گفت:  تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استانداری همدان و مرکز تحقیقات کشاورزی استان در راستای ایجاد دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی منعقد شده است.

وی افزود: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید به ویژه بخش کشاورزی، موجب نجات آب و کشاورزی استان خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: همدان یکی از قطب‌های دانشگاهی کشور است که با داشتن ۲ دانشگاه بزرگ بوعلی‌سینا و دانشگاه صنعتی، می‌تواند در بخش تولید دانش‌بنیان پیشتاز باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به بحران شدید آب در سطح کشور، همدان یکی از پنج استان بحرانی کشور است که باید با مدیریت صحیحِ آب به کشاورزی آن کمک کرد.

وی ادامه داد: در طول ۳۰ سال گذشته سطح فروکش کردن آب، سالی نیم متر بوده است؛ اما در طول دوسال گذشته سطح ذخایر آب زیرزمینی هفت‌متر فرو‌کش کرده که بسیار خطرناک و یک هشدار جدی است.

image_2022_6_16-7_39_54_373_74n.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی