استاندار همدان: رسانه‌ها فرصت سفر رییس جمهور به این استان را غنیمت بشمارند

 image_2022_7_12-9_7_26_137_Klf_1.jpg

استاندار همدان گفت: فضای رسانه‌ای استان باید فرصت سفر رییس جمهور و هیات دولت به همدان ره غنیمت بشمارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیر عامل و اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان افزود: همه افراد با هر سلیقه و نگاهی باید برای بهرمندی بالای استان از سفر ریاست جمهوری تلاش کنند.

وی اظهار داشت: مردم همدان قدردان نگاه ویژه دولت به این استان هستند و در روز سفر رییس جمهور به همدان این امر نمود می یابد.

استاندار همدان ادامه داد: اعداد و ارقام طرح‌های سفر رییس جمهور به استان همدان به شکل رسمی در شورای اداری استان به ریاستِ آیت الله رئیسی اعلام می شود.

قاسمی فرزاد افزود: ماه‌های گذشته تاکنون بودجه‌های ملی کم‌نظیری در راستای پروژه‌های کلان استان جذب و  تزریق شده است، همچنین جایگاه استان در زمینه طرح پروژه‌ها در سفر رییس جمهور به همدان ویژه است.

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه به عنوان مقام عالی دولت در استان به فضای رسانه‌ای همدان خوش‌بین هستم، اظهار داشت: با وجود تمامی تنگناها، خبرنگاران با مناعت طبع و شرافت وظایف خود را انجام می دهند. 

استاندار همدان از فعالان نشریات و رسانه‌ها خواست مودت، وحدت و انسجام بین ارکان نظام در این استان را انعکاس دهند و گفت: خبرنگاران، بهره‌مندی متناسب با زحمات و خدمات خود را تاکنون نداشته‌اند.

image_2022_7_12-9_7_23_828_Agj.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی