استاندار همدان: سند جامع اقامه نماز استان تدوین می‌شود

استاندار همدان گفت: سند جامع اقامه نماز این استان در راستای تشریح و تبیین اهمیت نماز برای آحاد جامعه و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تدوین می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان در شورای فرهنگی و اجتماعی اقامه نماز استان، که با حضور اعضای شورا، به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران و ائمه جماعات سراسر استان برگزار شد، گفت: تدوین سند جامع اقامه نماز استان بعد از مطرح شدن در شورای اقامه نماز و تصویب آن به همه واحدها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرداختن به نماز در حوزه شخصی و اجتماعی رکن و اساس است افزود: به منظور توجه بیشتر به نماز و ارائه راهکارهای لازم در این باره توافقنامه‌ای بین وزارت کشور و حجت الاسلام قرائتی در راستای فرهنگ نماز منعقد شده که بسیار جامع است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: مسئولان توجه ویژه ای به فرهنگ نماز و توجه به اقامه آن داشته‌اند و این استان در زمینه اقامه نماز، هم‌ در ادارات و هم در حوزه عمومی رتبه برتر کشوری را دارد.

شاهرخی حمایت از مساجد را در تقویت و پشتیبانی از فرهنگ و اقامه نماز موثر دانست و تاکیدکرد:  مدیران دستگاه‌های اجرایی متصدی اقامه نماز در ادارات باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان نیز از برگزاری جشنواره اذان به صورت کشوری و ملی به دبیری استان همدان خبر داد و گفت: استفاده از ابزارهای فرهنگی، هنری، موشن گرافی، نقاشی، فیلم سازی و داستان نویسی از جمله آثار ارسالی به این جشنواره کشوری است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی