استاندار همدان: عملیات ساخت ۱۰۲واحد تولیدی شهرستان فامنین درحال اجراست

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، "سیدسعید شاهرخی"  در جریان سفر به فامنین در جمع مسئولان و کادر درمان بیمارستان این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اقدامات موثر درحال اجرا، استان همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده است.

وی از مسئولان و مدیران اجرایی استان خواست با کمک اصحاب قلم و دارای تریبون، خدمات و اقدامات انجام شده برای رشد و توسعه استان و تامین رفاه و آسایش مردم را به خوبی تببین و تشریح کنند.

استاندار همدان همچنین با اشاره به اینکه مرکز جامع سرطان غرب کشور نیز امروز با حضور معاون رییس جمهوری در همدان افتتاح شد، گفت:  هر چند عنوان غرب کشور برای این مجموعه انتخاب شده اما این مرکز می تواند به بیماران سراسر کشور خدمات رسانی کند.

شاهرخی افزود: ۳۵۰ مرکز بهداشت طی چند سال اخیر در مناطق مختلف استان همدان احداث و افتتاح شده ضمن اینکه در بیشتر شهرستان های استان نیز بیمارستان های جدید احداث و مراکز درمانی موجود نیز تجهیز شده است.

2609c019-2bbd-450c-bba9-7436ac62a068.jpg

وی با قدردانی از حمایت خیران حوزه سلامت اظهار داشت: مرکز جامع سرطان با حمایت بخش خصوصی راه اندازی شد و  یک خانواده خیر لرستانی نیز ۴۱۰ میلیون تومان برای بهره برداری از طرح بیمارستان فامنین پرداخت کرده است.

استاندار همدان گفت: میزان اعتبارات پیش بینی شده برای شهرستان فامنین در سال جاری حدود سه برابر افزایش یافته و از ۱۴ میلیارد تومان به ۴۲ میلیارد تومان رسیده است.

شاهرخی، کمک بلاعوض هفت میلیارد تومانی برای خرید ادوات کشاورزی، بازسازی ۴۶ قنات، اجرای ۱۶ میلیارد تومان طرح آبخیزداری، ساخت ۷۶۰ واحد مسکن روستایی، توسعه کشت های گلخانه ای از جمله اقدامات انجام شده برای توسعه شهرستان فامنین ذکر کرد.

به گفته وی، منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی جهان آباد نیز با یک هزار و ۱۱۰ هکتار وسعت آماده استقرار واحد پتروشیمی و صنایع سنگین نظیر ماشین سازی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فامنین روز دوشنبه با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی