استاندار همدان: مشکل تاریخی آب شرب همدان به زودی و برای همیشه حل خواهد شد

 169860394_1.jpg

استاندار همدان تاکید کرد: مشکل تاریخی آب شرب مردم همدان ظرف ماه‌های آینده یک‌ بار و برای همیشه حل‌ خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از خط انتقال آب شرب همدان به تصفیه خانه شهید بهشتی، افزود: مدیران آب‌ منطقه‌ای و آبفا هرچه سریع‌تر زمان‌بندی دقیقِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان را اطلاع رسانی کنند.

وی اظهار داشت: رکورد مصرف آب استان همدان در روزهای اخیر شکسته شده و ضروری است مردم اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: قطعا با همراهی مردم از این وضعیت مقطعیِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر همدان عبور خواهیم کرد.

قاسمی فرزاد گفت: متاسفانه رکورد مصرف آب استان در روزهای اخیر شکسته شده است، انتطار می‌رود مردم استان بیش‌از پیش، اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان اظهار داشت: با توجه به تلاش بی‌وقفه دست‌اندرکاران طرح آبرسانی شهر همدان در ماه‌های آینده مشکل تاریخی آب شرب مردم، یک‌بار برای همیشه حل‌ خواهد شد.

وی افزود: اگر مردم مراعات و همراهی کنند، با تلاشی که همکاران در طرح آبرسانی همدان انجام می‌دهند، قطعا، از این وضعیت مقطعیِ برنامه مدیریت توزیع آب شهر عبور خواهیم کرد.

استاندار همدان گفت: یکی از پروژه‌هایی که با سرعت بسیار بالا طی این چند ماه در سطح کشور اجرا شد، پروژه آبرسانی به همدان است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: ۱۷ سال در طرح آبرسانی همدان تاخیر صورت گرفته است و طی این مدت تنها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته؛ اما با اقدام و تلاش دولت سیزدهم و نگاه ویژه وزیر نیرو به این طرح، اکنون در مدت قریب به چهار ماه این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مجموعه نیروهای آب منطقه‌ای و آبفا استان به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند تا طرح‌ آبرسانی به شهر همدان هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و مشکل مردم حل شود.

استاندار همدان تصریح کرد: شخصا بر روند انجام پروژه نظارت دارم و از مدیران مربوطه مطالبه و توقع استمرار حرکت جهادی را دارم.

وی گفت: مردم ولایت‌مدار همدان با خویشتن‌داری، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا طرح آبرسانی به شهر همدان به اتمام برسد.

169861114.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی