استاندار همدان مطرح کرد: احداث پتروشیمی در شهرستان نهاوند

استاندار همدان با اشاره به راه اندازی موفق پتروشیمی هگمتانه، گفت: به زودی پتروشیمی نهاوند نیز کلنگ زنی می‌شود تا این منطقه نیز از توسعه صنعتی بیش از پیش بهره‌مند شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی در سفر یگ روزه خود به شهرستان نهاوند و با حضور و تشکیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در این شهرستان، گفت: پتروشیمی هگمتانه بعد از 18 سال با تلاش‌های شبانه‌روزی تکمیل و بهره‌برداری شد و اکنون به مرحله تولید و صادرات رسیده است.

وی تاکید کرد: نهاوند نیز با توجه به پتانسیل‌های ویژه‌ای که دارد می‌تواند از مجتمع پتروشیمی و صنایع فرآوری معدنی برخوردار شود.

استاندار همدان گفت: دولت با فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری امورات را برای بخش خصوصی تسهیل می‌کند و تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قابل تقدیر است.

بهره‌برداری از کارخانه دولومیت تا پایان شهریور

او به پیشرفت خوب پروژه دولومیت نهاوند اشاره کرد و افزود: این واحد صنعتی نیز تا پایان فصل تابستان به بهره برداری می‌رسد که نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی این منطقه دارد.

شاهرخی گفت: توسعه استان بر اساس برنامه‌ریزی و سند راهبردی با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم شده و بدون شک مردم استان نگاه مجموعه مدیریت ارشد را نسبت به توسعه می‌دانند.

 استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته که تا پیش از آن سابقه ندارند، تاکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود، تا علاوه بر گسترش امید در جامعه، در جریان اقدامات خدمتگذاران خود قرار گیرند.

احداث 5 سد افتخار همدان در عرصه مدیریت آب

به گفته او، با توجه با طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده به طوریکه طی هشت سال گذشته سه سد احداث و عملیات اجرایی ۲ سد دیگر از جمله سد گرین آغاز شده است.

شاهرخی تصریح کرد: در طرح تحول سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید است، اقدامات موثری مانند افزایش تعداد تخت‌ها، توسعه هتلینگ بیمارستان‌ها و استقرار سی.تی.اسکن در شهرستان نهاوند انجام گرفته است.

استاندار همدان گفت: رفاه و تقویت معیشت مردم همیشه در اولویت بوده و در شرایط کنونی تحریم‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در استان به ثمر نشسته است.

وی از تلاش‌های نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای پی‌گیری مسائل و مشکلات قدردانی کرد و افزود: مجمع نمایندگان استان همراه و حامی مجموعه مدیریتی استان هستند و بی تردید این وحدت، توسعه همه جانبه استان همدان را به همراه دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی