استاندار همدان مطرح کرد: پیش‌بینی ۱۰۱میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴درصد برای معلولین در بودجه امسال

photo_2021-12-11_12-40-51_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با حضور در آیین بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت، ضمن تبریک این مناسبت، بر تکریم و احترام جامعه معلولین تاکید کرد و گفت: همه ما، باید به این شناخت برسیم که معلولیت شاید مشکلات و ناراحتی‌هایی به همراه داشته باشد؛ اما نمی‌تواند محدودیتی ایجاد کند.

استاندار همدان افزود: نگاه دولت سیزدهم به جامعه معلولین احترام‌آمیز و فارغ از هرگونه ترحم است.

وی با اشاره به تعهد و مسئولیت‌پذیری افراد دارای معلولیت در جایگاه‌های مختلف، گفت: معلولین توانایی‌های خاصی دارند که هرکدام در عرصه‌های مختلف موثر و نقش‌‌آفرین‌اند.

وی تاکید کرد: توجه، تکریم و پاسداشت مقام و جایگاه معلولین در سطح جامعه، ضروری است.

قاسمی فرزاد، در ادامه استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی افراد دارای معلولیت را امری ضروری دانست و گفت: از ظرفیت‌ و توانمندی‌های معلولین استان، در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان در این راستا، گفت: یکی از معلولین به عنوان مشاور جامعه معلولین در کنار استاندار همدان مشغول به فعالیت خواهد شد.

وی همچنین از میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در بودجه سال جاری خبر داد و گفت: در بودجه امسال، ۱۰۱میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴درصد، برای معلولین پیش‌بینی شده است.

قاسمی‌فرزاد در پایان همکاری مجموعه مدیریتی استان و همراهی دیگر اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های مردم نهاد را، راه‌حل برطرف کردن مشکلات و مسائل جامعه معلولین دانست.

photo_2021-12-11_12-40-48.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی