استاندار همدان: نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار به گونه‌ای باشد که متخلفان احساس امنیت نکنند

photo_2022-01-09_11-26-37.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.
استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه اداره کل تعزیرات حکومتی استان، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان، گزارشی مبسوط و مشروح از فرآیند و شیوه نظارت بر بازار، ارائه کند.

قاسمی فرزاد، افزود: رصد و پایش مستمر بازار توسط نیروها و تیم‌های نظارتی تعزیرات حکومتی به گونه‌ای انجام شود که هیچ متخلفی احساس امنیت خاطر نکند. بنابراین، ضرورت دارد که هیچ عاملی اجازه به خطر انداختن سفره و معیشت مردم را نداشته باشد‌.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره با اهمیت حمایت و پشتیبانی از بازار در شرایط کنونی، گفت: مجموعه‌های مربوطه، نسبت به موضوع بازار و ملزومات آن حساس باشند و زمینه تامین و آرامش آن را فراهم‌ کنند.

وی افزود: بی‌شک حضور تعزیرات در بازار به عنوان بازوی کارآمد دولتی موثر است؛ زیرا عدم نظارت‌های جدی بر بازار موجب فشار مضاعف بر مردم می‌شود.

استاندار همدان در پایان با اشاره به خدمات دولت، گفت: دولت مکلف و موظف به انجام وظیفه کامل در زمینه تامین و تقویت معیشت مردم است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی