استاندار همدان: نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاها، اهمیت ویژه‌ای دارد

photo_2021-12-20_09-58-50.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان روز یک شنبه در سفر به شهرستان تویسرکان در دیدار با امام جمعه این شهر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم، نگاه انبساطی و توسعه ای به روستاها در دستور کار قرار گرفته و اجرای آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای توسعه شهر باید نقاط منفصل شهری را مدیریت کرد و ساخت و سازهای جدید را به آن سمت هدایت کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اهمیت باغ‌ها به عنوان یک سرمایه و میراث گران بها تصریح کرد: باید طرح تفصیلی و ساخت واحدهای مسکونی جدید با رعایت حفظ باغات طراحی شود.

استاندار همدان گفت: با توجه به مهاجرت معکوس جمعیت از شهرها به روستا، باید در بازنگری طرح های هادی روستایی با نگاه کارشناسی و رعایت اصول معماری اقدام کرد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و توجه ویژه به ستاد تسهیل، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مکان بسیار خوبی برای حل مشکلات تولیدکنندگان است که مسائل و مشکلات حوزه تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن در آن بررسی و حل و فصل می شود.

استاندار همدان در ادامه گفت: حل موضوع بیمه تامین اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه‌های تولید کنندگان است که مشکلات این حوزه باید برطرف شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر تلاش در راستای تحقق شعار سال، افزود: در استان همدان همه جانبه از تولید حمایت می شود.

استاندار همدان، در پایان سخنان خود گفت: به منظور اجرای شعار سال و رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، سه‌شنبه‌ها با حضور استاندار برگزار می‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی