استاندار همدان هشدار داد: موج جدید کرونای جهش‌یافته به استان همدان رسید

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، استاندار همدان با اشاره به علت سرایت‌پذیری و ابتلای به کرونا در استان،گفت: علت اصلی ابتلا و شیوع موج جدید کرونا در استان همدان شرکت در اجتماعات، دورهمی‌های خانوادگی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در ادامه به وضعیت رنگ‌بندی‌ شهرستان‌های استان همدان، گفت: شهرستان‌های کبودرآهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های بهار و فامنین زرد و تویسرکان، همدان، درگزین، رزن، اسدآباد نیز نارنجی است.

وی در ادامه افزود: محدودیت‌های کرونایی هر شهرستان متناسب با وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده، اعمال خواهد شد.

شاهرخی در این راستا گفت: با توجه به فرا‌رسیدن عید قربان و تعطیلات آخر هفته، مقررات مربوط به منع تردد و جلوگیری از خودروهایی که از شهرستان‌‌های با وضعیت قرمز به همدان سفر می‌کنند، اعمال شود.

7bf02701-2c63-4ac5-817b-7a7753f19295.jpg

وی افزود: از ورود شهروندانِ شهرستان‌های با وضعیت قرمز به همدان جلوگیری می‌شود.

استاندار همدان، گفت: در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا به همکاری مردم نیاز است. بنابراین ضروری است که با توجه به خطر داشتن موج جدید کرونا، مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت، از دور همی‌های خانوادگی پرهیز و از شرکت در اجتماعات دوری ‌کنند.

مهندس شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود در ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به ضرورت شتاب واکسیناسیون در استان، گفت: برای ارائه سرویس مناسب و تزریق واکسیناسیون به فضاهای مناسب بیشتری نیاز است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با دانشگاه علوم‌پزشکی نهایت همکاری داشته باشند.

وی افزود: ستاد استانی، کلیه امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تسهیل در امر واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم‌پزشکی به‌کار گیرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی