استاندار همدان: هنرمندان عرصه دفاع مقدس و جهاد تبیین حمایت می شوند

7c8752f2-580f-4a7f-aec8-23a1f8da4a4c.jpg

استاندار همدان گفت: هنرمندان و آثار فاخر هنری در عرصه دفاع مقدس و جهاد تبیین از حمایت های مادی و معنوی مجموعه استانداری و سایر نهادهای دولتی برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با برگزیدگان جشنواره هنری فانوس، جهاد تبیین در حوزه استکبارستیزی را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود: در شرایط کنونی که استکبار جهانی با سیاه نمایی در وارونه جلوه دادن جای حق و باطل تلاش می کند تبیین توطئه ها و جنایات استکبار باید مورد توجه جدی دست اندرکاران، دستگاه های فرهنگی، رسانه ها و هنرمندان ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید بیش از گذشته وارد میدان برای دفاع از انقلاب و ارزش های نظام باشند، اظهار داشت: پنهان کاری و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب ، برای دور کردن و ایجاد شکاف بین مردم با آرمان های انقلاب اسلامی و از حربه های دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت‌های جامعه از زبان هنرمندان بازگو شود و افزود: انسان های متعهد، معتقد و هنرمندان عرصه دفاع مقدس پای کار ایستادند و در حوزه جهاد تبیین فعالیت می‌کنند.

استاندار همدان، هنرمندان را پیام‌رسانان ارزش‌های جامعه برشمرد و گفت: میدان جنگ نرم نیازمند جهاد فرهنگی و جهاد تبیین است که یک نمونه موفق آن برگزاری جشنواره هنری فانوس است.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس باید با استفاده از ظرفیت وزارت فرهنگ و ارشاد و دستگاه‌های موازی از هنرمندان عرصه دفاع مقدس حمایت کند و ابزار ها، امکانات و فضاهای دستگاه های اجرایی و شهرداری را در اختیار آنها قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن نابکار نقشه های شومی برای کشور کشیده است گفت: امروز دشمن می‌خواهد ارزش های دفاع مقدس را بپوشاند، کمرنگ جلوه دهد و با ایجاد تفرقه وحدت و انسجام را از ما بگیرد و برما چیره شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن می خواهد با فاصله اندازی و اختلاف و دشمنی بین ما ایران قوی را تجزیه کند اظهار داشت: استکبار جهانی به اسم برقراری دمکراسی جنایت‌هایی در حق بشریت به ویژه در حق زنان و کودکان در سوریه و کشورهای دیگر روا داشت و قهرمانان ملی ما امثال سردار سلیمانی مردانه ایستادند و مردم سوریه را نجات دادند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه باید واقعیت‌ها و حقایق از زبان شما هنرمندان برای مردم بازگو و روشنگری شود، گفت: وطن فروشان و افرادی که از سرمایه این ملت به جایگاهی رسیدند امروز در مقابل مردم ایستادند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی تصریح کرد: این معدود افراد که به کشور خود خیانت و وطن فروشی می‌کنند با همراهی رسانه های بیگانه صدای رساتری دارند و به طور قطع هنرمندان می توانند با روشنگری و آثار فاخر خود بلندگوی انقلاب و شهدا باشند.

استاندار همدان، دوران دفاع مقدس را از پرافتخارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: این دوران تداعی کننده غرور، صلابت، ایستادگی، مقاومت و مقابله با همه دسیسه ها است و همه باید در راستای توجه به فرهنگ و ایثار و شهادت گنجینه دفاع مقدس را پاس بدارند و نسبت به غنی سازی آن تلاش کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی