استاندار همدان: پایین ترین تورم کشور متعلق به این استان است

169806687.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه پایین ترین تورم کشور متعلق به این استان است گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در طول ماه های اخیر، همدان همواره در بین استان های رده ۳۰ و ۳۱ کشور قرار دارد که نشان از تورم کم در این استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همداتن، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم برگزار شد، افزود: از آبان ماه سال گذشته که با تایید رییس جمهور و رای اعتماد وزرا مشغول به کار شدم تلاش شد مشکلات حوزه های مختلف استان برطرف شود و به سمت رشد و توسعه همه جانبه حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: جلب اعتماد عمومی و بازیابی اعتماد اجتماعی مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است که این موضوع در استان همدان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان تصریح کرد: نخستین اقدام برای رسیدن به اهداف دولت سیزدهم، انتصابات بود که تلاش شد از افراد انقلابی، فساد ستیز و متخصص در حوزه های مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شد، تاکید کرد: در آبان ماه سال گذشته که امور استان را بر عهده گرفتیم، استان همدان ۲۰۰ واحد راکد داشت که در طول این مدت ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگشت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل استان اقدامات خوبی صورت گرفته است تاکید کرد: در حوزه مسکن و تامین زمین، رتبه ۳۱ کشور را داشتیم که با حمایت های دولت و وزیر راه و شهرسازی، ۶۸۰ هکتار به شهر همدان و یک هزار و ۳۰۰ هکتار به کل استان اضافه شد و به رتبه پنجم ارتقا یافتیم.

استاندار همدان افزود: تعهد اشتغال استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بود که با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده امیدواریم تا پایان سال به این رقم برسیم.

وی بیان کرد: ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داریم و با رهنمودهای آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و نقش پدری نمایندگان خبرگان استان و ارتباط خوب شورای تامین نقش بی بدیل را در وحدت و انسجام استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بین حوضه ای به همدان از سال ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۰ نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشت، گفت: با پیگیری های رییس جمهور و وزیر نیرو در طول چهار ماه گذشته ۴۰ درصد دیگر در این پروژه کار شد و با کار شبانه روزی، حداکثر تا یک ماه آینده آب به همدان خواهد رسید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی