استاندار همدان: ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات از جاده‌های این استان عبور می‌کنند

 169908209.jpg

استاندار همدان گفت: این استان در مسیر اصلی ترانزیت یا کریدور غرب کشور قرار دارد بنابراین حدود ۷۰ درصد زائران عتبات عالیات از مسیرهای همدان عبور می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از موکب های همدان اظهار داشت: مردم همدان در روزهای اخیر و در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با شور و اشتیاق فعالیت و یک حماسه بزرگ خلق کردند.

وی اضافه کرد: موکب‌های استان همدان با همت و تلاش مردم و به‌صورت خودجوش به عشق ابا عبدالله الحسین(ع) برپا شدند و هدف از راه‌اندازی ایستگاه های صلواتی خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات است. 

استاندار همدان با بیان اینکه بیشتر موکب‌های این استان در مسیر رفتِ زائران برقرار شده‌ است ادامه داد: طی بازدیدهای انجام شده موکب‌داران با شور و اشتیاق مشغول خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند و آماده‌اند تا در مسیر بازگشت به زائران خدمت رسانی کنند.

قاسمی فرزاد با قدردانی از تلاش مردم که به‌صورت خودجوش موکب‌ها را راه اندازی کردند گفت: افراد متمکن در این اربعین حسینی، اقلام اساسی مورد نیاز موکب‌ها برای ارائه به زائران را تامین کردند.

وی ادامه داد: کمیته‌های سیزده‌گانه‌ ستاد اربعین و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز نقش موثری در خدمت‌رسانی مطلوب به زائران داشتند. 

استاندار همدان گفت: سربازان گمنام امام زمان(ع)، بسیج، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان نیز در این ایام، نقش مهمی را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران ایفا کرده‌اند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی