استاندار همدان: ۷۵۰ طرح در استان آماده بهره برداری است

 fa5c8120-ad44-4946-8ff0-9fa195bc209c.jpg

استاندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین دیدار و تجدید میثاق مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان همزمان با نخستین روز هفته دولت، افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می شود که بیشتر اعتبارات مورد نیاز این طرح ها با جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین، یادآوری و به نمایش گذاشتن اقدامات و دستاوردهای دولت است تا آثار اقدامات و خدمات رسانی دولت برای مردم ملموس و آشکار باشد.

استاندار همدان تصریح کرد: در این مقطع حساس دشمنان این سرزمین تلاش دارند با سیاه نمایی وجهه نظام و حاکمیت را مشبه نشان دهند و با سیاه نمایی اعتماد عمومی را سلب کنند که تکلیف مسئولان با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دادن جهاد تبیین است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مسئولان اجرایی استان همدان باید اقدامات صورت گرفته در سازمان و دستگاه زیر مجموعه را به خوبی بیان کنند تا مردم بهتر و بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشا بسیاری از خدمات بوده هر چند دشمن با فشار، تحریم و اقدام های ظالمانه سعی در سیاه نمایی خدمات داشته اند اما هیچگاه خورشید پشت ابر نمی ماند.

استاندار همدان افزود: مردم به خوبی می دانند نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود چهار دهه خدمت و اقدام ارزشمند، به جهت صلابت، استحکام و توانایی امروز در عرصه بین الملل به عنوان کشوری قدرتمند مطرح است و هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با نظام مقدس را ندارد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: برای همه آشکار و ثابت شده که دشمنان این نظام خیرخواه این ملت نبوده و آنها دنبال تجزیه و فروپاشی این کشور و به دست آوردن معادن و ذخایر ایران هستند که باید با تمام توان از این نظام که شهدای زیادی تقدیم کرده پشت سر رهبری انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی گفت: افق پیش روی این ملت آینده نزدیک و بسیار روشن است و باید در این فرصت خدمات را بیان و خدمت رسانی به مردم را بیشتر کنیم.

استاندار همدان یادآوری کرد: با وجود خشکسالی در نقاط مختلف کشور و همدان، همه مسئولان با اقدامی هماهنگ، وحدت و انسجام بین نیروها، به صورت شبانه روزی برای رفع این مشکل تلاش می کنند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: نمایندگانی از همدان در وزارت نیرو مستقر شدند برای کمک مدیران تا در تصمیمات فنی و مالی برای آبرسانی به همدان تصمیمات سریع بگیرند.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به همراه معاونان، جمعی از مدیران اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی روز چهارشنبه همزمان با نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

aa011e08-ff97-47b9-b9a8-dbad689a7192.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی