استاندار همدانن: ۶۸ طرح محرومیت زدایی در همدان آماده بهره برداری است

photo_٢٠٢٢-١١-١٩_١٢-٣٦-٥٢.jpg

استاندار همدان گفت: ۶۸ طرح با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال و همزمان با هفته بسیج در شهرستان های مختلف به ویژه روستاها و مناطق محروم این استان بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین آغازین رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در همدان افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف شامل، ساخت مسکن محرومان، آبرسانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های آموزشی و معیشتی به خانواده‌های نیازمند خواهد بود.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی در کنار دیگر ماموریت های محوله به این نیرو، از برکات و ثمره شکل گیری نیروی مقاومت بسیج به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بسیج این شجره طیبه مایه خیر و برکت است اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج با فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد و پس از آن بسیجیان با حضور در هر صحنه ای معجزه آفریدند.

نماینده عالی دولت در استان همدان بیان کرد: بسیجیان در کنار دیگر نیروهای نظامی در جنگ هشت ساله نگذاشتند یک کلمه از حرف های صدام به کرسی بنشیند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه صحبت های امام راحل (ره)مبنی بر اینکه «بسیج پاره تن مردم است» هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی شود، افزود: بسیج جزئی از وجود ما است و کینه دشمن از بسیج به خاطر این است که بسیجیان نظام اسلامی را حفظ کردند.

وی تصریح کرد: دشمن بر این باور است که با صرف پول و تامین اسلحه می تواند نظام اسلامی را دچار مشکل کند در حالیکه بگفته امام راحل (ره) «این انقلاب صاحب دارد و به آن گزنده نمی رسد و به دست صاحب الزمان (عج) می رسد البته  زحمت ما را در برخی جاها زیاد می کنند.

استاندار همدان ادامه داد: با حضور موثر بسیج حرکات مذبوحانه دشمن در میدان نبرد خنثی شد و پول حرام مرتجعان منطقه و مزدوری منافقان راه به جایی نبرد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: هر چند نقش مزدوری منافقان برای ما شناخته شده بود اما برخی جوانان این موضوع را نمی دانستند که در جریان های اخیر آلوده بودن دست های این افراد به خون افراد بی گناه بیشتر مشخص و این افراد را بهتر شناختند،

وی با تاکید بر اینکه امروز منافقان اسلحه به دست وارد میدان نبرد شدند گفت: حضور بسیج در کنار دیگر نیروها موجب خنثی شدن این توطئه ها شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی