استاندارهمدان: وزیر نیرو شبانه‌روز پیگیر طرح آبرسانی به همدان است

 169875540.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح آبرسانی به همدان ۲۴ ساعته در حال انجام است گفت: وزیر نیرو به صورت شبانه‌روز پیگیر تامین آب همدان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه بازدید سرزده وزیر نیرو از طرح آبرسانی به همدان با قدردانی از وزیر نیرو به دلیل اهتمام ویژه‌ برای تامین آب همدان و پیگیری روزانه اجرای این طرح اظهار داشت: معاونان و مدیران عالی وزارت نیرو با استقرار در همدان به صورت میدانی اجرای پروژه را رصد و تجهیزات را به موقع تامین می کنند.

وی تصریح کرد: گروه‌های عملیاتی از سایر استان‌ها به همدان آمده اند و به صورت شبانه روزی برای اجرای هر چه سریع تر پروژه کار می کنند و با دوری از خانه و کاشانه خود بدون استراحت مشغول کار هستند.

قاسمی فرزاد با قدردانی از مردم که با صبر، حوصله و شکیبایی، مسئولان را در خدمت رسانی و اجرای نهایی این پروژه همراهی می کنند ادامه داد: از همه کشاورزانی که چاه های خود را در اختیار شبکه آبرسانی گذاشتند و مجموعه هایی که داوطلبانه به یاری اجرای این طرح آمده اند نیز قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای کاری به سرعت تجهیزات را وصل می کنند و روز به روز به حجم چاه‌ها و آب تامین شده اضافه می شود خاطرنشان کرد: تا نقطه مطلوب فاصله داریم و همه باید کمک کنیم و با صرفه جویی در مصرف آب، به تکمیل طرح آبرسانی نزدیک شویم.

وی اظهار داشت: مردم همدان مطمئن باشند وزیر نیرو و همه مسئولان و دستگاه ها با همت مضاعف در حال خدمت هستند و حضور وزیر نیرو در ساعت بامداد در محل اجرای پروژه نشان از اهمیت بالای این طرح است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی