با حضور مقامات عالی دولت: از استاندار همدان بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش برتر کشور تجلیل شد

photo_2022-01-18_16-15-08.jpg

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، در همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور ، دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش و استانداران سراسر کشور برگزار گردید، به عنوان رئیس یکی از شوراهای برتر آموزش و پرورش کشور تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها و شهرستان‌ها به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات، جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش تشکیل شده است.
شوراهای آموزش و پرورش بر مدار قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حلقه اتصال و پیوند مشارکت های مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام تعلیم و تربیت هستند.
هفته پژوهش به منظور پاسداست مشارکت بخش های مختلف جامعه در حمایت و همراهی با برنامه های آموزش و پرورش و بسط فرهنگ مشارکت هفته پایانی دی ماه نام گذاری شده است و هرسال با حضور مقامات عالی دولت از شوراهای برتر کشور تجلیل می شود.
امسال روز جمعه ۲۴دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، ارتقاء فرهنگ وقف و خیریه آموزشی، روز شنبه ۲۵ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، الگوی مدیریت هیأت امنایی، روز یکشنبه ۲۶ دی ماه با عنوان نقش آفرینی فعال خانواده ها و فرهنگیان در مدیریت و تحول منطقه، روز دوشنبه ۲۷ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، حمایت و نظارت محلی و کاهش تمرکز، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مسوولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان ها، روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مردمی سازی تعلیم و تربیت و روز پنجشنبه سی ام دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، زمینه ساز تحقق گام دوم انقلاب در تعلیم و تربیت، نام گذاری شده است.

گفتنی است استان همدان در ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی، ساخت و ساز مدارس، توسعه درمانگاه ها و اردوگاه ها، ساخت استخرها و افزایش سرمایه اجتماعی از استان های پیشتاز کشور است.

photo_2022-01-18_16-16-33.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی