بازدید استاندار همدان از آسایشگاه حضرت ابوالفضل(ع)

photo_2021-12-12_08-27-03.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، از آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) بازدید کرد.

 استاندار همدان به همراه مدیرکل، معاونان و کارکنان بهزیستی استان از آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) بازدید کرد. در این بازدید مدیرعامل آسایشگاه طی گزارشی مشکلات معلولان و بیماری‌های مختلف آنان را به اطلاع استاندار همدان رساند.

ساخت آسایشگاه حضرت ابوالفضل(ع)، بدون کمک دولتی و در سال 83 آغاز و در سال 90 به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر به 460 مددجو خدمت‌رسانی می‌کند.

استاندار همدان در جریان بازدید خود از این مرکز، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و کارکنان آسایشگاه ابوالفضل(ع)، از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفت‌گو کرد.

این آسایشگاه دارای بخش‌های مختلف روانپزشکی مردان، روانپزشکی زنان، معلولان ذهنی و جسمی شدید است که به ارائه خدمات می‌پردازد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی