معاون استاندار همدان: ۴۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدای استان همدان اختصاص یافت

169867136.jpg

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان خواستار تسریع روند ساماندهی گلزار شهدای استان با هماهنگی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری ها شد و گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار امسال برای ساماندهی گلزار مطهر شهدا اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، فرزاد تیموری دوشنبه شب در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: این اعتبار از اعتبارات ملی بنیاد شهید برای ساماندهی ۹ گلزار مطهر اختصاص داده شد که کار مرمت این گلزارها به اتمام رسیده و یا در حال اتمام است.

وی خاطرنشان کرد:همه آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهدا است و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در ساماندهی گلزارهای شهدا انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: اولویت مرمت با گلزارهایی است که به لحاظ آب و هوا در معرض تخریب قرار دارند و بیشتر آنها با توجه به اینکه چندین سال از مرمت آنها می‌گذرد تسریع در مرمت آنها ضروری است. 

تیموری تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار همدان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در سفر رییس جمهور به استان در مقایسه با سایر استان ها بیشترین میزان اعتبار برای مرمت گلزارهای شهدا به استان اختصاص یافته است که با تخصیص این منابع همه گلزارهای شهدا در شان مقام شامخ شهیدان در سطح استان همدان مرمت می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه مرمت گلزارهای شهدا در روستاها به عهده دهیاران است از فرمانداران خواست که دهیاران را موظف به مرمت و نگهداری مستمر از این گلزارهای مطهر کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان افزود: ساخت یادمان های شهدای شاخص از جمله شهید آیت الله مدنی و شهید فانوسی در دستور کار قرار دارد که پس از طراحی توسط شهرداری نصب می شود.

تیموری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴ گلزار مشتمل بر ۱۳۹ مزار مطهر شهدا با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال ساماندهی شدند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی