کمیته ویژه نظارت برای بررسی فنی پل غدیر همدان تشکیل شد

261abe11-2842-480a-a47c-8b05c3159b91.jpg

روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و رسانه ای همدان مبنی بر اینکه بخشی از سازه پل در حال بهره برداری غدیر این شهر دارای ایرادات فنی است بازتاب وسیعی داشت که در همین راستا و با دستور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار، کمیته ای ویژه برای نظارت و بررسی ابعاد فنی این طرح با مدیریت حوزه معاون عمرانی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: این کمیته ویژه با دستور استاندار و با محوریت سازمان برنامه و بوجه و کارشناسان دفتر فنی و همچنین مشاور یا مششاوران و نظرانی حتی خارج از استان تشکیل شده و کار بررسی فنی این پروژه مهم شهری را در دستور کار قرار دادند.

تیموری امروز /سه شنبه/ ودر جلسه ای به همین منظور تصریح کرد: تشکیل این کمیته ویژه فنی برای اقناع سازی افکارعمومی و رفع برخی ابهامات در خصوص اجرای این طرح مهم شهری است.

وی یادآور شد: تا حصول نتیجه کامل و مشخص و اطمینان از رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی اجازه بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی شهر داده نخواهد شد.

02408295-6aa4-4281-988b-21714daca0e4.jpg

وی گفت: هر چند که تاکنون بر اساس نتایج آزمایش ها از سوی مشاور طرح و ناظر پروژه و نیز مدیریت شهری همدان این پروژه با رعایت کامل دستورات و اصول فنی و مهندسی ساخته شده اما بر اساس برخی ابهامات و بازتاب رسانه ای این مساله و با دستور استاندار، کمیته ای ویژه ای با محوریت مجموعه استانداری تشکیل شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح مهم شهری از حدود سه سال پیش آغاز شده و تاکنون هم بالای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

تیموری گفت: همچنین تاکنون رقمی افزون بر هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح مهم شهری هزینه شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی