فرماندار نهاوند: بیان خدمات نظام و انقلاب در ایام دهه فجر موجب امید آفرینی و اعتماد بخشی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نهاوند،  جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرماندار ، فرمانده سپاه، جانشین فرماندهی انتظامی، بخشداران و رؤسای ادارات در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت؛ بیان خدمات مختلف نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در ایام دهه فجر با جهاد تبیین موجب امید آفرینی و اعتماد بخشی است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به معنای آن است که دستگاههای اجرایی مردم را در جریان کارهای انجام شده در بخش‌های مختلف قرار دهند، تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم است که بسیار مورد تاکید قرار دارد.

احمدوند خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است، باید همه مدیران تمام تلاش و هم و غم خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.

وی افزود: در دو سال گذشته در بخش‌های مختلف شهرستان کارهای مهمی انجام شده است، درست است کاستی هایی وجود دارد ولی باید تلاش کنیم این کاستی ها به حداقل برسد.

فرماندار نهاوند، گفت: رسانه های شهرستان اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های دولت، معرفی افتتاح ها دهه مبارک فجر در سطح شهرستان و امید آفرینی را در اولویت قرار دهند

وی خاطرنشان کرد: حضور استاندار و معاونین وی را برای  افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان خواهیم داشت.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی