فرماندار نهاوند: گیان قطب گردشگری شهرستان نهاوند است

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری نهاوند، «ضرغام احمدوند» در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات بخش و شهر گیان در حوزه گردشگری که با حضور معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، بخشدار گیان و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر گیان به سبب قرارگرفتن در مسیر سراب گیان یکی از نقطه‌های هدف گردشگری استان و شهرستان است.

وی ادامه داد: در یکی از مأموریت‌های مهم مسئولین بخش و شهر گیان تقویت همه‌جانبه زیرساخت‌های مربوط با گردشگری و همچنین شهری است تا گردشگرانی که در شهر حضور پیدا می‌کنند مشکل یا مشکلاتی در زمینه‌های مختلف نداشته باشند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان در راستای تقویت گردشگری طبیعی وظیفه دارند و به‌صورت غیرمستقیم متولی هستند، گفت: نباید در بحث خدمت‌رسانی به مردم تعلل کرد و انجام امور را به گردن دیگران انداخت.

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم بخش گیان و همچنین مسئولین بخش و شهر گیان در راستای پیگیری ساماندهی فضای شهری، گفت: امروز باید با همدلی و اتحاد برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان قدم برداریم.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی