معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند: کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نهاوند، شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: شورای فعالیت های قرآنی سالهاست که فعالیت خود را در شهرستان نهاوند آغاز کرده است و اهداف و ماموریت هایی تعریف شده است که این اهداف و ماموریت ها باید احصا و عملی شوند.

وی افزود : جلسات شورای فعالیت های قرآنی باید به صورت مجزا و کاربردی انجام شود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در ادامه گفت : جهاد تبیین یکی از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری بارها و در مباحث مختلف به آن اشاره کرده اند و این مبحث مهم باید در دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مد نظر قرار گیرد و در دستور کار خود قرار دهند.

کیانی افزود : در بحث جهاد تبیین تولید محتوا کنید و آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

وی در ادامه اظهار داشت : متولی کار فرهنگی مشخص است ، آموزش و پرورش ، دانشگاه‌ها، تبلیغات اسلامی ، ارشاد اسلامی متولیان کار فرهنگی هستند و باید در راستای انقلاب اسلامی کار فرهنگی انجام دهند.

وی افزود : کارهای فرهنگی باید یک کاسه باشند، زمانی که برنامه های فرهنگی جدا جدا انجام شوند مطمئنا برنامه خوبی نخواهد بود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در خاتمه تصریح کرد : کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد .

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی