معاون استاندار همدان: از توان گروه‌های جهادی برای تحقق اهداف دولت استفاده می‌کنیم

2247165_390.jpg

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دنبال بهره گیری از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی این استان برای تحقق اهداف، برنامه ها و شعارهای دولت سیزدهم از جمله «محرومیت زدایی» و «عدالت گستری» هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، «مهدی باب الحوائجی» روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از گروه های جهادی استان همدان اظهار داشت: گروه های جهادی بازوان واقعی دولت سیزدهم محسوب می شوند بنابراین برای ورود آنها به میدان کار و فعالیت در حال برنامه ریزی هستیم.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی می توانند دولت سیزدهم را در تحقق محرومیت زدایی و عدالت محوری یاری دهند و با بهره گیری از توان این افراد می توان عدالت را در نقاط مختلف کشور گستراند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: دولت در سطح کلان و استانداری به عنوان مجری سیاست های دولت، گروه های جهادی را به مثابه بازو و بال قوی و کمک کننده می داند و بنابراین این گروه ها باید در راستای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت سیزدهم وارد عرصه شوند.

باب الحوائجی یکی از اهداف مهم شکل گیری گروه های جهادی را کادرسازی یا همان تربیت جوانان و نوجوانان توانمند، ولایی و مکتبی برای آینده کشور دانست و گفت: به طور حتم در صورت تحمل سختی و مشقت و لمس مشکلات، انسان آماده جامعه پذیری، مدیریت جهادی و ارائه خدمت به مردم می شود.

وی افزود: مهمترین علت پایداری و ماندگاری گروه های جهادی اخلاص در عمل، ایمان به خدا، خدمت رسانی در راه رضای خدا، بی توجهی به مشکلات ها و اهمیت ندادن به غفلت اداری در این مسیر پر اهمیت است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی