معاون استاندار همدان: تبلیغ دوران دفاع مقدس نیازمند همت جدی و قوی است

c7cc4458-2270-4c0d-bcf2-eba06fd8bbee.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استاندری همدان، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در جلسه ستاد همانگی همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از سوژه‌‎های ناب است، گفت: رزمندگان بسیار خوب در دفاع از وطن جنگیدند اما ما در تبلیغ این دوران پربار خوی عمل نکردیم که نیازمند ورود جدی و قوی است.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس اهل عمل، ایثار و گذشت بودند و هر گوشه از صحنه دفاع مقدس یک دنیا ارزش نهفته  که خضوع و خشوع بازماندگان جنگ مانع از بیان آنها شده است.

وی تاکید کرد: ما در دوران جنگ خوب و جانانه جنگیدیم اما نتوانستیم آن را خوب تبلیغ کنیم و باید برای جبران این ضعف تلاش کنیم.

ازادبخت با اشاره به ایام ورود ازادگان سرافراز، گفت: ما وارث چنین افراد بزرگی هستیم و باید با آنها پیوند قوی تری داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان خاطر نشان کرد: صلابت و استقلال جمهوری اسلامی و صندلی های خدمت رسانی به مردم که نصیب ما شده حاصل مجاهدت پیشکسوتان جبهه و جنگ است.

وی دفاع مقدس اندوخته ای ارزشمند برای ملت ایران دانست و افزود: جنگ در ظاهر بین ایران و عراق بود اما جنگ جهانی در برابر کشور ما بود که می تواند هزاران سوژه ناب برای تولید محتوا باشد.

ازادبخت تصریح کرد: برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس مدیران کلیدی استان با روحیه بسیجی پیش قدم هستند تا در هفته دفاع مقدس یک فصای معنوی خاص بر این استان حاکم شود.

همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به زودی برگزار می شود و در این رویداد یک میلیون نفر از اهالی جبه و جنگ تجلیل می شوند که سهم استان همدان ۲۵ هزار نفر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی