معاون سیاسی استاندار مطرح کرد: استانداری همدان صد در صد در اختیار فرهنگ و هنر استان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان ، مهدی باب‌الحوائجی در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان اظهار کرد: صحنه تئاتر همدان دکتر میرهادی، آقای همراه و مرحوم عبادی را به خود دیده و این صحنه، صحنه مقدسی است و جای رشد و ایجاد حرکت است.

وی افزود: پایه جامعه ما فرهنگ است که یکی از ریشه‌های این فرهنگ، هنر است، تئاتر فرهنگ‌ساز است البته تئاتری که فزاینده بوده و حرف برای گفتن داشته باشد نه اینکه فقط اوقات فراغت باشد.

باب الحوائجی با بیان اینکه نمایش در فرهنگ ما جایگاه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: فرهنگی که می‌خواهد از نمایش استفاده کند باید در راستای ارتقای جامعه حرکت کند و به همین دلیل باید به رشد تئاتر کمک کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: باید سناریو و داستان نمایش‌ها قوی باشد، هنرمندان اثرگذار و اثربخش هستند و زمانی آثارشان در جامعه اثرگذار خواهد بود که به سوی تربیت جامعه حرکت کنند.

وی افزود: از جانب استاندار اعلام آمادگی می‌کنم که استانداری همدان صد در صد در اختیار فرهنگ و هنر استان و در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است.

بابالحوائجی تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم به فرهنگ نگاه تعالی بخش و رشد آفرین است به شرطی که هنرمندان این عرصه با قدرت به میدان بیایند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی