۲۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق سال گذشته در استان همدان کشف شده است

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مصطفی‌آزادبخت در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان، افزود: قاچاق کالا به عنوان یک پدیده شوم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و برخورد قاطع و قانونی است که البته بررسی عملکرد سال گذشته استان در این زمینه نشاندهنده بهبود شرایط و موفقیت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کار در مقایسه با سال های گذشته است.

وی اظهار داشت: موضوع مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا به عنوان یک اقدام مهم و محوری به‌صورت جدی در دستور کار مدیران اجرایی استان همدان قرار دارد و در همین ارتباط نظارت دقیق بر مبادی ورودی کالای قاچاق به استان برای مبارزه با این پدیده به صورت مستمر و دقیق انجام می‌شود.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به اینکه برخورد قاطع و قانونی لازمه مبارزه جدی برای ریشه کنی قاچاق کالا به عنوان یک مشکل و معضل اساسی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: دراین زمینه باید با یک برنامه ریزی منسجم، هدفمند و یکپارچه توسط کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، بستر مناسب برای برخورد قاطع با این پدیده شوم و تلاش برای ریشه کنی کامل آن فراهم شود.

آزادبخت گفت: ایران اسلامی در مبارزه و نبرد نابرابر اقتصادی با توطئه ها، ترفندها و هجمه های سنگین دشمنان قرار دارد به نحوی که قاچاق کالا در این عرصه به مثابه ستون پنجم دشمن نقش مخربی را در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: برخی افراد سودجو و فرصت طلب در زمینه واردات کالای قاچاق به کشور و استان فعالیت گسترده ای دارند که در حقیقت اقدام آنها همراهی با دشمن علیه منافع ملی و ممانعت از رشد و توسعه همه جانبه و پایدار اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: منافع ناشی از مبارزه قاطع و بی امان با قاچاق کالا همه بخش های اقتصادی و تولیدی کشور را شامل می‌شود که نتیجه مهم آن توسعه اقتصادی، بهبود فعالیت واحدهای صنعتی و همچنین رونق تولید داخلی با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

آزادبخت همچنین در خصوص تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان استان همدان نیز اظهار داشت: این اقدام به صورت برنامه ریزی شده و سازمان یافته انجام می‌شود و فرمانداران باید نسبت به توجیه کشاورزان برای استفاده از شیوه‌های نوین ثبت درخواست سوخت مصرفی، اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین با تاکید بر ضرورت ساماندهی و جلوگیری از بهره‌برداری خلاف قانون در زمینه مصرف انرژی برای تولید رمزارزها (دستگاه‌‎های ماینر) افزود: براساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق۱0هزار مگاوات کمبود برق در استان همدان وجود داشت که با یک اقدام موثر و برنامه‌ریزی دقیق، ضمن برخورد جدی با متخلفان این حوزه، این مقدار کسری به ۶ هزار مگاوات کاهش یافته است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی