جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر سرکان و شهردار با سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان برگزار گردید

جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر سرکان و شهردار با سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تویسرکان در ابتدای جلسه رئیس شورای شهر ضمن عرض خیرمقدم و خوش امد گویی به اعضای حاضر در جلسه و ارائه گزارشی از همکاری تمام عزیزان با شهرداری و شورای شهر در جهت ابادانی شهر تشکر کرده و گفت قدر دان تمام حمایت های بی دریغتان هستیم.
حسین افشاری در این دیدار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیر گذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل و همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.
وی با تاکید بر اینکه همگی باید تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه به شهرستان توجه ویژه داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد: این دوران، دوران طلایی تعامل و همگرایی بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری تویسرکان باشد.
سر پرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در این دیدار با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل،  اتحاد و انسجام میان اعضای شورا بیان داشت: اعضای شورا باید با دوری از ورود به مسائل حاشیه ای و با یک برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر تلاش کنند.
افشاری همچنین خواستار تدوین برنامه مناسب و هدفمند شد و گفت: برنامه مدون و قانونی می تواند یکی از گام های مهم در موفقیت شوراها در امور شهری و شهرداری باشد.
وی با تأکید بر لزوم ارتقاء مبلمان شهری و کیفیت خدمات شهرداری به مردم افزود: رسیدگی بیشتر و تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان باید در دستور کار قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته شد.
افشاری با بیان اینکه توسعه شهر سرکان بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی شود، تصریح کرد: از کمک فکری تمام عزیزان استفاده و دستگاه های اجرایی را ملزم خواهم کرد تا در حیطه وظایف خود پاسخگو باشند.
لزوم توجه بیشتر به دغدغه هاى مردم، پیگیرى و اتمام پروژه هاى زیرساختى و بیشتر برنامه ریزى شده، تلاش براى حل معضل سگ های بلا صاحب، همکارى در ساماندهى فاضلاب خانگى، طراحى سیما و منظر شهرى، مهیاسازى بسته هاى تشویقى براى سرمایه گذاری، برنامه ریزى براى تسریع در اجراى مصوبات شوراى ترافیک و همکارى و مساعدت مضاعف در کمک به اجراى برنامه هاى ارائه شده از سوى شهرداری از دیگر محورهاى مورد تاکید سرپرست فرمانداری بود.
در ابتدای رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضاء و شهردار به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص راهکارهای توسعه شهر سرکان پرداختند.

photo_2022-01-19_20-57-10.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی