دیدار فرماندار ملایر با با مديرکل تجهيز و نوسازی مدارس استان

فرماندار ویژه ملایر با انتقاد از روند اعتبارات ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان برای طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: این روند راضی کننده نیست و برای تکمیل طرح‌های آموزشی در دست اجرا باید اعتبارات افزایش یابد.

 

قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های تجهیز و نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان ملایر اظهار داشت: به نسبت جمعیت و برخورداری از سرانه دانش‌آموزی و فضاهای آموزشی، این شهرستان باید از اعتبارات مناسب این حوزه بهره‌مند شود.

وی درباره لزوم عقب‌نشینی مدرسه شهید رجایی ملایر افزود: در این زمینه بارها با استان مکاتبه و تمام شرایط برای عقب‌نشینی این مدرسه مهیا شده است، اما با نادیده گرفتن این مساله از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، هنوز اتفاقی نیفتاده است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: به‌دنبال کار جزیره‌ای و فصلی نیستیم، هدف ما خدمت صادقانه به مردم است و در این راه با جدیت تا پایان دولت تدبیر و امید، برای استیفای حقوق ملت انقلابی‌وار عمل می‌کنیم.

ولدی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی برای پیشرفت و توسعه در این شهرستان مهیا شده است و انتظار داریم اداره‌های کل استان همدان سهم ملایر را با توجه به زیرساخت‌ها و سرانه‌ جمعیتی در نظر بگیرند.

وی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری‌های نمایندگان ملایر در حوزه آموزشی و نگاه ویژه استاندار همدان به این حوزه، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه دانست و بر لزوم تکمیل طرح‌ها و بهره‌مندی دانش‌آموزان از فضاهای آموزشی و ورزشی تاکید کرد.

ملایر امسال سهم بیشتری در اعتبارات دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان نیز با اشاره به ظرفیت‌های ملایر در این حوزه و جمعیت بالای این شهر پس از مرکز استان، قول داد: امسال ملایر سهم بیشتری را از اعتبارات تخریب و نوسازی مدارس داشته باشد و طرح‌های نیمه‌کاره این شهرستان در اولویت تکمیل قرار گیرد.

محمدحسین مرادی گفت: از محل تخصیص اعتبارات ملی سهم ملایر هفت میلیارد و 600 میلیون تومان است که امسال این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: طبق ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه هر استانی که بتواند از ظرفیت خیران بیشتر استفاده کند، به همان اندازه می‌تواند از منابع ملی بهره ببرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان ادامه داد: بخشی که توسط خیران این استان در دست اجرا است، 33 درصد است و امیدواریم شاهد مشارکت هر چه بیشتر مردم در توسعه مدرسه‌سازی با اجرای طرح«آجر به آجر» باشیم و مردم به هر میزانی که می‌توانند برای امر مدرسه‌سازی کمک کنند.

سینما فرهنگیان ملایر در اولویت تکمیل

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز بیان کرد: در حال حاضر بیش از 13 طرح فعال توسط نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در سطح شهرستان در دست اجرا است که قرار است فرآیند تکمیل این طرح‌ها امسال از طریق اعتبارات ملی و استانی به اتمام برسد.

هادی سلگی افزود: سینما فرهنگیان، اردوگاه فجر و استخر سرپوشیده در شهر ملایر و چند طرح مدرسه روستایی همچون کمری و علوی در اولویت تکمیل است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز در استان مشخص و ابلاغ خواهد شد و از طریق سازمان تجهیز و نوسازی تخصیص یابد گفت: اعتباراتی نیز با پیگیری نمایندگان ملایر قرار است در این رابطه اختصاص یابد.

سلگی همچنین افزود: طبق قول مساعد سازمان تجهیز و نوسازی مدارس قرار است مدرسه خیرساز محدثه ملایر قبل از شروع سال‌تحصیلی جدید افتتاح شود.

 

 

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی