پیام استاندار همدان به مناسبت روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی

AG5J1610_1.JPG

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد که در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی، بیشترین حمایت را از فعالیت‌های تشکل‌های مردمی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در پیام علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: سازمان های مردم نهاد که از بدنه مردم تشکیل شده است، ضمن برقراری ارتباط گسترده و عمیق با لایه های مختلف جامعه و شناخت نیازهای واقعی آنان، سعی دارد در رفع مشکلات، آسیب ها و کاستی ها در حد توان قدم بردارند.

این پیام می افزاید: دولت آیت الله دکتر رییسی با اعتقاد به مشارکت مردم در تمام امور، سازمان های مردم نهاد را به عنوان حلقه واسطه دولت و مردم می داند که از یک سو مسئولین را در مسیر سیاستگذاری دقیق و هدفمند یاری داده و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت گروه های مردمی، نقش آفرینی فعال مردم را در اداره امور کشور به تصویر می کشد.

قاسمی فرزاد در ادامه این پیام آورده است: خداوند متعال در قرآن کریم به یک اصل مهم اجتماعی اشاره می کند و طبق این اصل، مسلمانان موظفند در کارهای نیک با هم همکاری کنند و این قانون اسلامی، بر مشارکت اجتماعی آحاد مردم تاکید دارد.

در پیام استاندار همدان آمده است: شورای عالی انقلاب فرهنگی با درک این مهم و جایگاه والای تشکل‌های مردمی و اهمیت ویژه مشارکت های اجتماعی، روز ۲۲ مرداد ماه را روز ملی تشکل های مردمی و مشارکت های اجتماعی اعلام کرده است.

قاسمی فرزاد این روز را به تمامی سازمان‌های مردم نهاد استان، تشکل های مردمی و کنشگران اجتماعی تبریک گفت و خدمات شایان توجه و دلسوزانه آنان را ارج نهاد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی