پیام استاندار همدان به مناسبت روز دانشجو

photo8246303595.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو گفت: دانشجویان همواره در بزنگاه‌های تاریخی از انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن و در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی کشور، در صف مقدم حضور چشمگیری داشته‌ و اکنون نیز پیش‌قراولان هرگونه تحول و توسعه‌ ایران اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان،در پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: دانشجو قشر فرهیخته و بالنده جامعه است که با روحیه‌ حقیقت‌جویی، علم‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری با بینش و شعور سیاسی و با تأسی از فرهنگ ظلم‌ستیزی در ادوار مختلف همواره در مسیر حق و عدالت ثابت قدم بوده و از ارزش‌های انسانی و اسلامی در مسیر تکامل و رشد اجتماعی دفاع می‌کند.

این پیام می افزاید: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی نیز اهتمام ویژه به بسط فضای اعتماد، امید و نشاط در دانشگاه‌ها برای تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت، اولویتی انکارناپذیر است.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: ۱۶ آذرماه یادآور جانفشانی دانشجویان استکبارستیز مهدی شریعت‌رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است. این روز که نشان از نقش مهم و اثرگذار دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی در مقابله با استبداد ستم‌شاهی و استکبار جهانی است، به‌حق به عنوان "روز دانشجو" نام‌گذاری شده و بیانگر رسالتی بزرگ است که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار اسلامی و ملی مضاعف می‌بخشد.

قاسمی فرزاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک این مناسبت به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان استان همدان، توفیقات دانشجویان گرامی که نماد رشد و سرزندگی جامعه‌اند را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه‌ی زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسالت کرده است.

photo8246307146.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی