پیام استاندار همدان به مناسبت نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»

photo8756333709.jpg

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به مناسبت نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی  استانداری همدان، متن کامل پیام  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به مناسبت فرارسیدن نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

« ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند."

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه‌ای دیگر از امت خداجو و مؤمن ایران اسلامی در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی جمهوری اسلامی و مقابله با فتنه‌گری در ایجاد فاصله میان امت و ولایت بود.

رمز ماندگاری حماسه نهم دی در بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی و ملی نهفته است و این بصیرت انقلابی مردم شریف، تجدید میثاقی ماندگار با ولایت را رقم زد.

آحاد ملت ایران در این روز ندای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را شنیدند، در صحنه حاضر شدند و اثبات کردند که با پشتیبانی از اصل ولایت فقیه، استکبارستیزی و توسل به مکتب ناب محمدی، علوی و حسینی می‌توان بر بزرگترین فتنه‌ها غلبه کرد.

اینجانب با گرامیداشت نهم دی‌ماه که نمادی از هوشیاری هموطنان در اثبات حقانیت نظام و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود، بنابر تأکیدات مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رییس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی و  دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تمامی اقشار جامعه‌ی اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان را به حضور گسترده در مراسم یوم‌الله نهم دی‌ماه دعوت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد

استاندار همدان

photo8756333775.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی