پیام استاندار همدان به مناسبت هفته‌ی پژوهش

photo8436555301.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته پژوهش گفت: پژوهش یک سرمایه‌گذاری استراتژیک و امری لازم و حیاتی برای توسعه کشورها محسوب شده و موتور محرک پیشرفت و توسعه قلمداد می‌ شود، همچنین پژوهش های مساله محور زمینه رشد و شکوفایی کشور را فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان،در پیام روز شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: امروزه در همه جوامع بشری، علم و دانایی از محورها و شاخص‌های اصلی تعالی به شمار می رود.

این پیام می افزاید: اختصاص هفته‌ای از سال تحت عنوان هفته پژوهش برای ترویج فرهنگ پژوهشگری و تکریم و پاسداشت مقام پژوهشگران کشور، بیانگر جایگاه والای پژوهش است.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: توجه و تاکیدات ویژه‌ مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به پژوهش و فناوری، جبران عقب‌ماندگی علمی از دنیا، تکریم اساتید و عالمان و حمایت‌های مادی و معنوی از آنان، بیانگر اهمیت پژوهش در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این پیام آمده است: پژوهش و نوآوری، پایه و اساس پیشرفت و تعالی کشور است و بسیاری از توفیقات بدست آمده در کشور ما نیز مرهون انجام پژوهش‌ها و فعالیت پژوهشگران است.

این پیام می افزاید: از این رو، بر ماست که با تقویت بنیه‌ مراکز علمی و توجه ویژه به پژوهش، انجام پژوهش‌های مسأله‌محور و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از دانش، زمینه رشد، شکوفایی و بالندگی کشور عزیزمان را فراهم آوریم.

در ادامه پیام قاسمی فرزاد آمده است: استان همدان از دیرباز به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و علمی کشور به‌شمار می‌آمده و امروز نیز بسیاری از فرزندان این استان در عرصه‌های مختلف خصوصاً عرصه‌ی علمی و پژوهشی دارای درجات رفیعی هستند که موجب مباهات مردم سرافراز دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

این پیام می افزاید: اینجانب با درود به تمامی شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهدای عرصه علم و دانش و تبریک هفته پژوهش و فناوری، از تلاشهای اعضای محترم هیأت علمی، پژوهشگران، فناوران و دانش‌پژوهان گرامی و نیز مدیران و فعالان حوزه پژوهش در استان همدان صمیمانه قدردانی نموده، از خداوند متعال توفیق روزافزون جهادگران عرصه‌ی علم و فناوری را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی مسئلت دارم.

photo8436555369.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی