پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت روز جهانی قدس

c1368243-4d94-4376-a02c-4397cabac037.jpg

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان آمده است: روز جهانی قدس، روز خروش ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است که در لبیک به فرمان امام راحل عظیم‌الشان(ره) برپا شده است.

این پیام می افزاید: با توجه به‌ شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات گسترده است و از سویی مقاومت فلسطین با موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی، هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخته است، باید ملت‌های مسلمان و آزاده جهان در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

در این پیام آمده است: پیروی از افکار و اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) خط مسلم جمهوری اسلامی است و حمایت از مظلوم، هویت اسلامی این نظام بزرگ است و اکنون فلسطین در ناحیه مظلوم قرار دارد و مسئله فلسطین، همان مسئله مظلومِ در رأس همه مناطق مسلمانان است.

این پیام می افزاید: در روز جهانی قدس امسال که مقارن است با ایام شهادت حامی مظلومان حضرت مولی‌الموحدین علی(علیه‌السلام)، ضمن قدردانی از مردم شریف ایران عزیز برای استقامت و پایمردی در برابر استکبار جهانی و حضور توأم با شعور در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری معظم انقلاب، اینجانبان از مردم مؤمن، خداجو و روزه‌دار و اقشار مختلف استان همدان دعوت می‌ کنیم بر اساس تکلیف شرعی و دینی خود در حمایت از مظلومان فلسطین همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت‌جویی از رژیم صهیونیستی با سر دادن فریاد رسای مرگ بر اسراییل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گویند.

در این پیام آمده است: ملت غیور و پرافتخار ایران در تمام صحنه‌ها حضوری حماسه آفرین دارند، همچنان که در ۲۲ بهمن سال گذشته حضور حماسی مردم، مهر تایید بر آرمان‌ها و راهی بود که در سال ۵۷ در میثاق با امام و ولایت آغاز کردند.

این پیام می افزاید: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی پرعظمت قدر، یاد شهدای مقاومت را گرامی داشته و تجلی نهایی آرمان قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

1fc9fd85-0faf-4eb9-99c0-7f16b3000f1d.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی