پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت روز صلیب‌سرخ و هلال‌احمر

22222.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیام مشترکی روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر را به فعالان عرصه صلح و بشردوستی تبریک گفتند.

متن کامل پیام مشترک نماینده ولی فقيه در استان و استاندار همدان بمناسبت روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر، فرصتی مغتنم، برای تکریم تلاش‌های بشردوستانه نهادی است که در حوادث و بحران‌ها، موجب تسکین آلام بشر بوده است و اعضاء داوطلب آن همواره جلوه‌های درخشان ایثار و ازخودگذشتگی را در صفحات تاریخ به ثبت رسانده تا انسانیت جاودان بماند.

جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصول هفت‌گانه خود که رمز ماندگاری و مقبولیت این نهاد ارزشمند در میان افکار عمومی است، همواره در مسیر خدمت به مردم عزیز و بویژه در امدادرسانی به آسیب‌ دیدگان و حادثه‌ دیدگان بحران‌ها و حوادث مختلف، کوشیده است.

اینجانبان، ضمن تبریک روز جهانی صلیب‌سرخ و هفته هلال‌احمر، از خدمات شایسته و اثربخش مسئولان، کارکنان، امدادگران، داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر استان همدان صمیمانه قدردانی نموده و توفیق روزافزون همه تلاشگران این جمعیت را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

Untitled22.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی