استاندار: دستاوردهاي حوزه سلامت همدان موجب انقلاب در بهداشت و درمان شد

ostandarinewsاستاندار همدان گفت: در هشت سال گذشته و مدت زمان خدمت رساني دولت تدبير و اميد دستاوردهاي بزرگي در حوزه سلامت اين استان شکل گرفت و در بخش بهداشت و درمان يک انقلاب بزرگ اتفاق افتاد.

«سيد سعيد شاهرخي» در آيين بهره برداري از بيمارستان 154 تختخوابي شهيد قاسم سليماني تويسرکان افزود: در هشت سال گذشته هزاران طرح بيمارستاني در سراسر کشور از جمله همدان به شبکه بهداشت و درمان اضافه شده که جاي قدرداني دارد.

وي اظهار داشت: 70 درصد تخت‌هاي ويژه آي.سي.يو بيمارستان هاي کشور در اين دولت راه اندازي شده است که امروز کارايي خود را در مقابله با بيماري کرونا به بهترين شکل نشان داد.

شاهرخي عنوان کرد: اگر ما امروز در پيشگيري و درمان بيماري کرونا در مقايسه با ساير کشورها موفق هستيم حاصل امکانات و زيرساخت هاي بهداشتي و درمان محسوب مي شود که در دوران هشت ساله خدمت تدبير و اميد ارايه شده است

وي با اشاره به اختصاص يک فروند بالگرد اورژانس به استان همدان، اضافه کرد: به واسطه اين خدمات ارزنده اکنون، تعداد زيادي از بيماران نيازمند در گوشه و کنار استان روزانه با اين بالگرد از نقاط مختلف استان به مرکز همدان منتقل مي‌شوند.

استاندار همدان تصريح کرد: ما به متخصصان و کادر درمان و امکاناتي که در اين دوران به استان همدان اضافه شده است افتخار مي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: بيمارستان‌هاي قلب فرشچيان، اکباتان، امام خميني (ره)، آيت الله بهاري، فاطميه و شهرستان اسدآباد، در کنار بيمارستان شهيد سليماني تويسرکان زيرساخت هاي درماني استان را افزايش داد.

شاهرخي با اشاره به اينکه جهش در حوزه خدمت رساني به مردم، همان معني انقلاب شکوهمند اسلامي است، بيان کرد: اين دولت تلاش کرد که فرمان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه مردم به جز درد و رنج بيماري و درمان مشکل ديگري نداشته باشند و براي ساده ترين کارهاي خود به شهر ديگري سفر نکنند را عملياتي کرد.

وي با تاکيد بر اينکه تويسرکان به شدت و سرعت زياد به سمت توسعه حرکت مي کند، افزود: تحول در سرشاخه کاري درختان گردو و توسعه توليد اين محصول و همچنين ساخت سد خرمرود با اعتبار 330 ميليارد تومان اين شهرستان را در بخش کشاورزي متحول مي‌کند.

استاندار همدان ادامه داد: توسعه راه هاي ارتباطي اين شهرستان در مسير کنگاور و جوکار و روستاهاي اطراف، توسعه کشت هاي گلخانه و امروز هم بهره برداري از اين بيمارستان از مهمترين شاخصه هاي توسعه اين شهرستان است.

بيمارستان 154 تختخوابي سردار شهيد حاج قاسم سليماني تويسرکان، امروز پنجشنبه طي آييني همزمان با چندين طرح و پروژه ملي بهداشتي و درماني سراسر کشور با فرمان رييس جمهوري در يک ارتباط زنده تصويري(ويدئو کنفرانس) به بهره برداري رسيد

 در پنجاهمين برنامه افتتاح جهش توليد سال جاري، بهره برداري از 832 تخت بيمارستاني با اعتبار يک هزار و 355 ميليارد تومان و اشتغالزايي يک هزار و 713 نفر به صورت ويدئو کنفرانس با حضور و دستور رييس جمهوري در استان هاي خوزستان، تهران، همدان، مازندران، خراسان شمالي ، کرمان و بوشهر آغاز شد.

 

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی