هشت هزار ميليارد تومان برای طرحهای ملی استان

   مهندس شاهرخی استاندار همدان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: هشت هزار میلیارد تومان پروژه و طرح ملی در مناطق مختلف در حال اجرا است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی با اشاره به افق روشن توسعه گفت: از شمال تا جنوب استان به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده است. از کل اعتبار استان همدان 400 میلیون تومان اختصاص یافته اما مبالغ کلانی صرف اجرای پروژه های ارزشمند و بنیادی برای این دیار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال 10 هزار میلیارد تومان صرف اجرای پروژه های جهش تولید می‌شود گفت: برخی از این طرحها به مراحل نهایی رسیده و مابقی هم با شتاب خوبی در حال ساخت است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی، گردشگری، راه، آب و فاضلاب و صنعت ده ها پروژه بزرگ در حال احداث است که مدیران و روسای دستگاه های مربوط باید به اطلاع مردم برسانند.
شاهرخی به روسای ادارات استان توصیه کرد: از ظرفیت رسانه ها برای آگاه سازی مردم از وضعیت پروژه ها و خدمات صورت گرفته نهایت بهره را ببرند.
او از پتروشیمی هگمتانه به عنوان نماد برجسته تلاش و همت در سال جهش تولید یاد کرد و گفت: این پروژه با پیگیری های بسیار و طی مسیر طولانی به تازگی وارد چرخه تولید شده و محصول آن روانه بازار مصرف شده است.
استاندار همدان از نهایی شدن پروژه احداث مسیر گنجنامه به تویسرکان خبر داد و گفت: این طرح از نظر پدافند غیرعامل و توسعه گردشگری اهمیت بسیاری دارد و می تواند بخش جنوب غربی شهر همدان را از بن بست خارج کند.
به گفته شاهرخی ایستگاه جدید مسافربری راه آهن با طراحی شکیل و تکنولوژی بالا در حال ساخت است و ایستگاه قبلی به باربری تبدیل می‌شود که طرحی مهم برای جذب گردشگر محسوب می‌شود.
وی همچنین از اخذ مجوز نیروگاه 500 مگاواتی برای ملایر خبر داد و گفت: تکمیل پروژه سدگرین هم به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
استاندار همدان یادآوری کرد: همدان از نظر کمی و کیفی در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی در کشور پرچم دار است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
شاهرخی به طرح مولد سازی نیز اشاره کرد و افزود: این موضوع از تاکیدات رئیس جمهوری است و بر اساس آن اموال و املاک مازاد ادارات باید طبق قوانین موجود فروخته شده و اعتبار آن صرف پروژه های عمرانی همان استان شود.
وی از مدیران خواست از فرصت باقی مانده تا پایان دولت استفاده کرده و با تلاش مضاعف کارهای در دست اجرا را به اتمام برسانند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی