سامانه سامد فرصتی برای حل مشکلات مردم

مهندس شاهرخی استاندار همدان، در حاشیه حضور در مرکز سامد استانداری همدان در گفت و گو به خبرنگار ایرنا بیان کرد: سامانه سامد فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مسوولان با مردم، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی گفت: در این تماس ها بدون هیچ واسطه ای مسائل و مشکلات مردم شنیده شده و مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: دغدغه های مردم در بخش های مختلف به ویژه در زمینه اشتغال، دریافت تسهیلات، مسائل و مشکلات آنها با نهادهای خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در زمینه کاربری زمین در سامانه سامد مورد بررسی قرار می گیرد. بالاترین مقام اجرایی استان همدان ادامه داد: همچنین در این تماس های تلفنی پس از شنیدن مشکلات و درخواست های مردمی و مدیران دستگاه های اجرایی را پشت خط آورده و با کنفرانس تلفنی، دستور کتبی حل و فصل، پیگیری تا رفع مشکل داده می شود. شاهرخی اظهار داشت: علاوه بر این کارمندان اداره کل بازرسی استانداری همدان این موارد را یادداشت کرده و بلافاصله بعد از پایان تماس ها و گفت و گوهای تلفنی، تا حصول نتیجه آنها را پیگیری می کنند. وی با بیان اینکه برنامه حضور در سامانه سامد به صورت ماهیانه دنبال شده و تا پایان سال چهار مورد گفت و گوی تلفنی با مردم برقرار می شود گفت: امروز با حضور در سامانه سامد موفق به برقراری تماس تلفنی و شنیدن درخواست های 40 تن از شهروندان استان شدیم که بیشتر مشکلات آنها رفع شد. استاندار همدان یادآوری کرد: علاوه بر این برنامه دیدار حضوری استاندار با مردم در جریان است که به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از تجمع، مراجعه کنندگان به جای گروهی فرد به فرد مراجعه و مشکلات خود را مطرح می کنند. سید سعید شاهرخی استاندار همدان روز چهارشنبه با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در محل استانداری همدان به مدت حدود 2 ساعت به سئوال ها، مطالبه ها و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی