اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا همدان از محل سفر رئیس جمهور

170127048.jpg

استاندار همدان گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان در مردادماه امسال برای ساماندهی وضعیت گلزار شهدا و تکمیل مجتمع فرهنگی شهید همدانی و همچنین اردوگاه های تربیتی در این استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هماهنگی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از این میزان برای تکمیل مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید همدانی و ساماندهی گلزار شهدا و همچنین ۵۰ میلیارد ریال نیز برای اردوگاه‌های تربیتی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافته است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های استان را برای برگزاری کنگره ملی شهدا به کار خواهیم گرفت افزود: خون شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می کند و همه باید باید برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که ترویج فرهنگ شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: برگزاری این یادواره در راستای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نسل جدید ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه ما اکنون با پدیده‌ای به نام جنگ نرم مواجه هستیم افزود: وجود هشت هزار شهید و سرداران و فرماندهان در استان باعت شد که ما در استان فقط ۲ روز شاهد اغتشاشات بودیم و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شاهد این بودیم که امنیت و آرامشی در سطح استان برقرار بود.

قاسمی فرزاد گفت: با عزم و اراده‌ای که در استان وجود دارد، کنگره ملی را در تراز شهدای والامقام و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: عزیزترین فرزندان این آب و خاک جان عزیزشان را برای این شجره طیبه اهدا کردند و به برکت خون شهدای والامقام است که نقشه شوم دشمنانِ مردم و انقلاب خنثی می‌شود.

استاندار همدان، شهدا را محور وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: وجود هشت هزار شهید والامقام به ویژه حبیب‌دلها سردار شهید حاج حسین همدانی در همدان، مایه افتخار و مباهات استان است و برای نکوداشت جایگاه شهدای والامقام همه تلاش خود را خواهیم کرد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگ‌ساز باید توجه ویژه‌ای به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان داشته باشند گفت: آموزش و پرورش زمینه بازدید رایگان دانش‌آموزان در مقاطع مختلف را از موزه دفاع مقدس فراهم کند تا از نزدیک با شهدا و آثار و عقاید آن‌ها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: ۱۱ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر پربرکت ریاست جمهوری به استان همدان به مباحث فرهنگی اختصاص یافته است که چهار میلیارد تومان از آن تخصیص یافته و مابقی این مبلغ نیز جذب می شود.

استاندار همدان اظهار داشت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی شهید همدانی و پنج میلیارد تومان نیز برای اردوگاه‌های تربیتی استان در نظر گرفته شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی