استاندار: اعتبارات عمرانی استان همدان ۱۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: اعتبارات هزینه ای استان همدان نیز در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان است که رشد ۵۶ درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان پروژه ملی در سال جاری اجرا می شود که نسبت به سال قبل ۲۰۵ درصد رشد دارد. 

شاهرخی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: تغییر دولت هیچ تاثیر منفی بر عزم راسخ مدیران استان برای خدمت رسانی به مردم نخواهد داشت و به عهدی که با مردم بستیم وفاداریم و تا لحظه آخر تمام تلاش خود را بکار می بریم.  

7e26a2e2-ae4a-4df7-a5f3-79ca1664a5c6.jpg

استاندار همدان به برنامه ۹۰ روزه توسعه استان همدان اشاره کرد و گفت: برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کرد و این اولویت برنامه های مدیران استان است. 

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات استان همدان در سال جاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است و یکی از استان های موفق کشور در جذب اعتبارات ملی هستیم. 

شاهرخی خاطر نشان کرد: ۲۰۰ پروژه بزرگ در استان همدان در دست اجراست که تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت شستا در استان همدان یک کار بزرگ و بی نظیر است ادامه داد: در حوزه راه آهن انقلاب بزرگی در استان همدان انجام شد و ردیف راه آهن ملایر در بودجه مستقل دیده شده است. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی