استاندار: برخی در اجرای طرح های مسکن همدان سنگ اندازی می کنند

170299101_1.jpg

استاندار گفت: گناه جوانی که بخاطر تنگنای زندگی نمی تواند مسکن خود را تامین کند، بر عهده کسانی است که در اجرای طرحهای مسکن استان سنگ اندازی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به اینکه چرا باید در دهه  های اخیر حتی یک سانتیمتر به شهر همدان اضافه نشده باشد، افزود: چرا قیمت زمین و ملک اینقدر بالا برود که اقشار ضعیف نتوانند یک سرپناه زندگی خود تامین کنند.

وی ادامه داد: ۱۳ هکتار زمین برای ساخت بیمارستان هزار تختخوابی استان همدان اختصاص یافته است.

استاندار همدان یادآور شد:در مساله تامین آب شرب همدان عده ای از خودیها نیز مانع تراشی می کردند در حالیکه پیش بینی شده بود طرح آبرسانی به شهر همدان چند سال زمان می برد و تا ۳ هزار میلیارد تومان نیز هزینه داشته باشد، اما با اقدام جهادی در عرض چندین ماه طرح بزرگ آبرسانی به همدان انجام شد.

وی ادامه داد: باید بزرگان استان را تکریم کرد، نه اینکه اگر کسی رشد کرد سعی کنیم او را بزنیم چرا که افتراق ، یاس و ناامیدی فرهنگ غیر دینی و غیر اسلامی است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه بنای دشمن بر این است که چهره سیاهی ازنظام، ارکان، ساختار و مدیرانش معرفی کند، افزود: دشمنان تلاش می کنند چشم انداز و افق آینده را هر چه بیشتر تاریک نشان دهند و روابط عمومی ها وظیفه دارند ترفند آنها را خنثی کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس جهاد تبیین کارکردهای نظام جمهوری اسلامی باید به شایستگی بیان شود تا دشمن اجازه نداشته باشد برای مردم ما خط دهی کند .

استاندار همدان با اشاره به اینکه در کجای جهان سراغ دارید این همه فشار به یک کشور وارد شود و آن کشور بتواند سرپای خودش بایستد، یادآور شد: کشور با همه تحریم های ظالمانه حتی بهتر از بسیاری از کشورهای جهان اداره می شود.

وی ادامه داد: چرا دشمن فضاهای مجازی را پر از اتفاقات ناگوار کشور کرده است بطوریکه جز سیاهی چیز دیگری دیده نشود و حتی برای برخی این تبلیغات سیاه مورد توجه قرار گرفته و آن را را بازنشر می کنند.

استاندار همدان روابط عمومی ها را پل ارتباطی دستگاههای اجرایی با مردم دانست و تاکید کرد: هر روز باید اخبار خوب و امیدبخش را به بدنه جامعه پمپاژ کنیم

وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که جنگ نابرابر با امپراطوری رسانه ای دشمن با اطلاع رسانی به موقع و برنامه ریزی شده و امید آفرین مبارزه کنیم.

قاسمی فرزاد با اظهار امیدواری درباره اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی برای پیشترفت در امور اطلاع رسانی استان ریل گذاری مناسبی انجام شود، تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان نیز انجام خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی