استاندار: حوزه انرژي استان همدان دچار يک انقلاب و تحول اساسي شده است

استاندار همدان با اشاره به اجراي چندين پروژه شگفت انگيز در زمينه سدسازي، تصفيه خانه و نيروگاه هاي ابي و خورشيدي در استان، گفت: استان در حوزه توسعه و تجهيز تاسيسات زيربنايي برق و آب دچار يک انقلاب و تحول اساسي شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، سيدسعيد شاهرخي در شوراي برنامه ريزي و توسعه و اقتصاد مقاومتي استان همدان، اظهار داشت: امسال به رغم تنگناهاي مالي در حوزه سرمايه گذاري و ايجاد اشتغال پروژه هاي بسيار مهمي در سطح استان سرمايه گذاري و اجرا شده است.

وي اضافه کرد: بيش از 90 درصد اهداف و برنامه هاي تدوين شده در سند راهبردي استان همدان محقق شده که اين مهم حاصل تلاش و تکاپوي همه دستگاه هاي اجرايي است.

استاندار همدان با بيان اينکه در حوزه وزارت نيرو اقدامات شگفت انگيزي در استان انجام شده، تاکيد کرد: به جرات مي توان مي توان گفت که استان همدان دچار انقلابي عظيم در اين عرصه زيربنايي شده است.

شاهرخي تصريح کرد: سد سازي يک صنعت پيشرفته است ولي به رغم اهميت و پيچيدگي کار، هر 2 سال يک سد در اين استان احداث شده است.

او جمع آوري و تسويه فاضلاب را تبديل تهديد به فرصت دانست و گفت: تامين آب مورد نياز نيروگاه مفتح و مسدود شدن25 چاه اين نيروگاه حاصل اين تدبير است.

استاندار همدان افزود: تامين آب صنعت پتروشيمي هگمتانه و نيروگاه 500 مگاواتي ملاير از محل پساب فاضلاب نمونه اي از کارهاي شاخص انجام شده در سال جاري است.

وي خاطرنشان کرد: استان همدان علاوه بر بخش نيرو در حوزه علوم پزشکي و ساير حوزه ها نيز دستاوردهاي خوبي داشته به طوري که براساس 100شاخص برتر استخراج شده، استان همدان موفقيت هاي بزرگي را کسب کرده است.

به گفته شاهرخي، اين شاخصها وضعيت استان در سال 92 را با وضعيت سال 99 قياس کرده و پيشرفتهاي حاصله را به صورت علمي و دقيق بررسي مي کند.

استاندار همدان همچنين به پروژه هاي اقتصاد مقاومتي استان اشاره کرد و افزود: 60 پروژه شاخص در بخش صنعت، کشاورزي، گردشگري و فناوري در سطح استان در حال اجراست که تعدادي از آنها تا نيمه سال آتي به بهره برداري مي رسد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی