استاندار : شرکت های تولیدی همدان به سمت دانش بنیان کردن محصولات حرکت کنند

 170009151.jpg

استاندار همدان تاکید کرد که شرکت ها و کارخانه های تولیدی در بخش های مختلف استان باید تلاش کنند رویکردشان را به سمت دانش بنیان کردن ،برای توان رقابت در سطح بازارهای داخلی و خارجی تغییر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهل و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان نیز در این راستا با تمامی توان، ارتباط و ظرفیت خود برای تحقق و تقویت این مهم شرکت های تولیدی و سرمایه گذاری استان را یاری دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: دانش‌بنیان کردن و اشتغال‌زایی، باید در تمام بخش‌های اقتصادی و تولید تقویت شود.

قاسمی فرزاد  تاکید کرد: اتاق بازرگانی از ظرفیت ارتباطات خود با شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران در راستای دانش‌بنیان کردن تولید و تقویت آن اقدام و زیرساخت‌ها برای حل مشکلات تولید کنندگان را فراهم کند. 

وی تصریح کرد: مساله محوری در حوزه اقتصاد و تولید نقش مهمی در حل مشکلات و مسائل کنونی دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه عدالت باید به درستی بین کارگر و کارفرما اجرا شود ، گفت: مکتب شیعه و به دنبال آن جمهوری اسلامی به دنبال جاری کردن عدالت در جامعه است.

 مقام عالی دولت در استان همدان از تمامی کارگران و کارفرمایان خواست تا حق و حقوق همدیگر را طبق قوانین موجود، بیش از پیش رعایت کنند. 

وی اظهار داشت: روابط کارگر و کارفرما در استان به گونه‌ای باید دنبال شود که حقی از هیچکدام از طرفین، ضایع نشود. 

استاندار همدان تصریح کرد: مجموعه مدیران استانی، در تلاش‌ هستند تا در شرایط کنونی، از ظرفیت و توان خود در راستای بهبود وضعیت کسب و کار و تولید استفاده کنند. 

قاسمی فرزاد افزود: خروجی این جلسه باید ضمن تسهیل و روان‌تر کردن روابط بین کارگر و کارفرما، مشکلات این حوزه را هرچه سریع‌تر حل و فصل کند. 

وی به مشکلاتی که در راستای دانش‌بنیان کردن تولید، با توجه به شعار سال وجود دارد اشاره کرد و از اتاق بازرگانی استان خواست که همراهی و کمک‌های لازم در جهت دانش بنیان کردن مجموعه‌های اقتصادی و تولید در دستور کار قرار دهد. 

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی