استاندار همدان: آب‌رسانی پایدار به ۱۶۰ روستا تا پایان سال

111_1.jpg

استاندار همدان گفت : آب‌رسانی پایدار به ۱۶۰ روستا تا پایان سال انجام می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی کارگروه ویژه پیگیری فعالیت‌های حوزه تولیدی و زیربنایی استان، گفت: با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی(ع) اقدامات خوبی در زمینه آبرسانی به روستاها انجام شده است. 

مقام عالی دولت در استان : طبق تفاهم‌نامه با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن‌مجتبی(ع) برای ۱۶۰ روستا تا پایان سال و تا سه سال آینده ۲۰۰ روستای دیگر آبرسانی پایدار انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد : کشت دوم کشاورزان مطلقاً ممنوع است و سازمان جهاد کشاورزی موظف است از کشت دوم و کشت محصولات پرآب‌بر جلوگیری کند. 

وی افزود : مشترکین پرمصرف باید مورد توجه باشند و در صورت عدم رعایت الگوی صحیح مصرف با اخطار قبلی اقدام به قطع انشعاب شود. 

222_1.jpg

استاندار همدان گفت : مشترکین پرمصرف باید مورد توجه باشند و در صورت عدم رعایت الگوی صحیح مصرف با اخطار قبلی اقدام به قطع انشعاب شود. 

قاسمی فرزاد بیان کرد : دولت مردمیِ ایران قوی در حوزه سلامت اهتمام خاص دارد

وی ادامه داد : بیمارستان اکباتان در هفته دولت افتتاح می‌شود و خدمات فرامنطقه‌ای ارائه می‌دهد. 

استاندار همدان افزود : کودکان گل‌های ظریف جامعه هستند که نیاز به مرکز درمان و بیمارستان تخصصی دارند و نباید در بیمارستان‌های عمومی بزرگسالان درمان شوند.

333.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی