استاندار همدان: آزادگان سرافراز اسطورهای پایداری و پایمردی هستند

HAMEDANJAVAN_1.jpg

استاندار همدان گفت: آزادگان سرافراز اسطوره صبر و مقاومت هستند و حسرت خم کردن سر در مقابل دشمنان بعثی را به دلشان گذاشتند.   

به گزازش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد  در مراسمی که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور با عنوان《الماس‌های درخشان و تجلیل از مقام آزادگان》برگزار شد، افزود: آزادگان هر روز که از اسارت آن‌ها می‌گذشت، استقامت، صلابت و مردانگی دروجود آن‌ها محکم‌تر می‌شد.

وی ادامه داد:  اسطوره‌های پایداری و پایمردی را باید در آزادگان سرافراز جست، زیرا در راه اعتلای ارزش‌ها از همه هستی خود گذشتند.

وی افزود:  آنها پیش از اسارت، حین و بعداز اسارت، در راه اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی، سر پیمانی که بسته‌اند ایستادگی کردند. 

استاندار همدان تاکید کرد:  اسرای ایرانی در طی چند سالی که در چنگال دژخیمان بودند، هم شکنجه روحی و هم شکنجه جسمی شدند.

وی اضافه کرد: صلیب سرخ که هرچند وقت یکبار برای بازدید از اسرای ایرانی به زندان‌های آن‌ها می‌رفت، نشاط و شادی روحی و روانی آن‌ها برایشان غیر قابل باور بود. 

قاسمی فرزاد افزود: اتکال رزمندگان و اسرای ایرانی، به خداوند متعال، تلاوت قرآن مجید، توصل به ائمه اطهار و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم که دولت اهداف و طرح‌های خود را با دقت و طبق برنامه‌های تعیین شده پیش ببرد. 

استاندار همدان گفت: مسائل و مشکلات فراوانی از دولت قبل به دولت سیزدهم رسیده که نیاز به بررسی و اقدام جدی دارند. 

وی ادامه داد: دولت، همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مشکلات و مسائل مردم را به نحو مطلوبی حل و فصل کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی